lykke skrev:har da også kørt med tre computer blæsere på en mobil oplader uden problemer men er ikke expert på området
kan lige huske at cpu blæser køre også kun på ca 5-6v 60 mA ca. er jo væsenligt mindere end 12v 1A
lykke skrev:har da også kørt med tre computer blæsere på en mobil oplader uden problemer men er ikke expert på området
lykke skrev:tivler ikke på din viden....
men hvorfor bliver min så ikke varm og lyser som den skal når jeg køre med de dioder??
ok.. vil ikke råde jer til noget hvis det kan gå galt så lyt til trojanrds.. men mener stadig i kan smide det lys fra thansen over uden problemer, bare uden mobil opladerTroJanRds skrev:Men oki hvis det virker så virker det .. jeg viller bare ik gøre det .. og dioderne bliver også forkert belastet hvilket ik er det bedste for ting inden for elektronik af hvad jeg ved som telemontør/elektriker ... du kan jo heller ik få et t5 til at lyse med 120v og hvis det kunne tror jeg ik det var godt for røret
lykke skrev:den her er perfekt til det http://www.thansen.dk/product.asp?c=234 ... 1707793365
så tager du bare en gammel mobil oplader og forbinder plus og minus og![]()
![]()
du har månelys
vh lykke