lagde mærke til det for en uges tid siden og nu er det bare blevet værre. Det bare lige pludselig begynds at komme

er også et rsmHan$en skrev:Mine Turbo snegle tager det - Ikke særligt hurtigt, men man kan tydelige se når der lige er en der er sust hen over ruden..
Det ligner et RSM du har - Jeg har en Søhare, og 10 blandede Turbo'er i.. De skulle efter sigende holde det hele pænt og rent for alger, når de først er kommet godt i gang
okay, så tager jeg det ikke så tungt, men må hellere anskaffe nogen flere snegle.Han$en skrev:Jeg har dem også - Det er bare alm. grønne alger..
Men få dig en 8-10 snegle mere, og nogen flere erimitter også.. De er sammen ret effektive..
Har lige fået min Søhare idag, så ved ikke med den på glasset, men tror da den er pengene værd også
ja det kan det men det er ikke skidtLub skrev:Det er den eneste der er og den bliver ikk større men det kan måske blive værre??
Det var da godt nok mange penge. Hvad har du købt??Han$en skrev: Har forresten lige brugt 917 euro på fisk, koraller, ny skummer til lortet og lidt andet gejl
Det skal så dermed lige påpeges at den ene skummer, Tunze Stream pumpe, plus et par andre småting er til en anden..Carsten skrev: Det var da godt nok mange penge. Hvad har du købt??
Hvad er det lige for noget?? og hvad gør det??Han$en skrev: på bunden er der faktisk kun mit haj-æg,
Det gør ikke andet end at det venter på at klække, og ud kommer en lille Bambus Haj / Chiloscyllium plagiosumLub skrev:Hvad er det lige for noget?? og hvad gør det??Han$en skrev: på bunden er der faktisk kun mit haj-æg,
Så kan jeg da godt se jeg skal ha lidt mere iHar kun 7 snegle og 2 røde eremitter også en danneborg reje og en kiro til at lage mit skit på bunden
He He!!!exzos skrev:Aaad kalkalger! Bruger selv kalk-fjerner mod det..