Masser fra baljen :

De 2 nye små vægbaljer :

Keramik :
StarF skrev:gad vide hvad hans væg akvarier koster.
tak for info.ronny.w skrev:StarF skrev:gad vide hvad hans væg akvarier koster.
ca. 27000 kr. ( for det store )
Mener det er ca. 2500-3500 kr. pr. stk. for de 2 som hænger på hver sin side af hans fjernsyn og ude i gangen.
lige præcisMickey86 skrev:ingen kommentar om manden selv, men hans akvarie er noget der skal ses med egne øjne!
?????? JA han er et meget venligt, og hjælpsom menneske.MiksBiks skrev:lige præcisMickey86 skrev:ingen kommentar om manden selv, men hans akvarie er noget der skal ses med egne øjne!
nemligHelena skrev:?????? JA han er et meget venligt, og hjælpsom menneske.MiksBiks skrev:lige præcisMickey86 skrev:ingen kommentar om manden selv, men hans akvarie er noget der skal ses med egne øjne!
Helena skrev:?????? JA han er et meget venligt, og hjælpsom menneske.MiksBiks skrev:lige præcisMickey86 skrev:ingen kommentar om manden selv, men hans akvarie er noget der skal ses med egne øjne!
Jeg er fuldstændig enig!Helena skrev:?????? JA han er et meget venligt, og hjælpsom menneske.MiksBiks skrev:lige præcisMickey86 skrev:ingen kommentar om manden selv, men hans akvarie er noget der skal ses med egne øjne!
MiksBiks skrev:Når nu han bliver rost så meget, vil jeg da sige at der er meget blandet oplevelser med ham!!!!! mine er ikke skide positive!!
Carsten skrev:MiksBiks skrev:Når nu han bliver rost så meget, vil jeg da sige at der er meget blandet oplevelser med ham!!!!! mine er ikke skide positive!!
Sig frem, lad os andre høre!
Ja så længe det er sagligtpeder skrev:Ja frem i lyset, lidt sladder gir da' kryderi på tilværelsen!! det her forum er jo kendt for at ha' ytringsfriheden i højsædet.