Hæftige opdateringer

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Hæftige opdateringer

Indlæg af Brian »

Der forventes i denne uge en større opdatering af dels phpBB systemet samt portal systemet(er 2 versioner bag ud).

Nærmere information følger !
Mvh
Brian

[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)[/center]
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Kontakt:

Re: Hæftige opdateringer

Indlæg af Brian »

Det omfatter :

phpBB version 3.0.3

Portal XL Premod først til RC7 og derefter til RC8 med gallei opdatering og hele svineriet !

Det har blot taget en del tid at få oversat alt DK sprog som jeg selv laver til hele Portal XL systemet(dog gav Hougaard en hånd med en kamera fil til galleriet).....

Glæd jer - nye mums funktioner og en generel forbedring af performance mm ! Forudsat at alle opdateringer går godt :)
Mvh
Brian

[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)[/center]
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Der tages pt store back ups af siden så serveren kan virke lidt sløv !

Skriver når det er forbi !
Mvh
Brian

AndersNT
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8000 Århus C

Indlæg af AndersNT »

Kunne ikke helt finde ud af hvor jeg skulle smide denne tråd.
Men i og med at du skrev noget med, at i fremtiden skulle vi alle over på "prosilver".

Jeg vil bede så pænt jeg kan, om at du beholder det gamle layout "subsilver2". Jeg har lige prøvet "prosilver", og det kunne jeg næsten ikke holde ud. Jeg syntes det var noget mere rode,t at se på samt ikke nær så pænt!
Du skriver godt nok, at 2/3 af brugerne bruger det, men det kan jeg altså ikke helt forstå. For "subsilver" er da noget lettere at finde rundt i, syntes jeg. (jaja måske jeg bare er gammel og forstokket, og har modstand mod forandring osv. men håber du vil lytte alligevel) :)
Brugeravatar
Nolan
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 8970 Havndal
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Demstrup

Indlæg af Nolan »

Jeg er fuldstændig enig med AndersNT....
Prosilver er imho noget skod. Jeg kan ikke forestille mig, at nogen bruger det fordi de syntes det er fedt (måske nærmere fordi de ikke vidste de kunne skifte ?) ?

/Kim
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Indlæg af Hougaard »

Hvis blot Prosilver brugte hele bredden af skærmen ville jeg ikke have nogle problemer med det :beer:

Ellers foretrækker jeg subsilver..
Brugeravatar
Bruno
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
19
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Næstved

Indlæg af Bruno »

Jeg er ligeglad med om jeg bruger det ene eller det andet, det er blot et spørgsmål om tilvænning :T Jeg er dog enig med Hougaard: Prosilver skal ud at bruge hele bredden af skærmen..... Mange har widescreens i dag, så lad os da udnytte dem :y
Brugeravatar
herzberg
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 2640 Hedehusene

Indlæg af herzberg »

Subsilver2 all the way - er fuldstændig enig i, at prosilver er alt for uoverskueligt! Jeg tror mange bruger det, fordi det er standard indstillingen og at mange derfor ikke ændrer - eller ved at man kan ændre det til et andet layout!
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Helt ok det er ikke et krav der er bare snak om globalt fra phpBB side at når man rammer nogle versioner frem i tiden hedder det ren Prosilver. Men der vil jeg gerne fortsætte med at give alle brugere subsilver.

Indlægget var mest ment som at der er flere grafiske detaljer i Prosilver og hvorledes man rent faktisk kan skifte rundt.

Tak for feedback !
Mvh
Brian

Besvar

Tilbage til "Forum generelt"