Og de sten ''duftede'' sikkert rigtigt godt da du fik åbnet de kasser

En masse gratis er vel også sagen

Og så alt det som kommer senere er næsten lige så sjovt som at pakke stenene ud.
De duftede rigtig dejlig frisk, det var en fornøjelse det skal der ikke herske nogen tvivl omLars S skrev:Flotte sten.
Og de sten ''duftede'' sikkert rigtigt godt da du fik åbnet de kasser![]()
En masse gratis er vel også sagen![]()
Og så alt det som kommer senere er næsten lige så sjovt som at pakke stenene ud.
har købt 130kg, og fik forhandlet en go pris hjemiceMD skrev:Hvor mange kg sten fik du, og hva skulle du slippe for dem..?
Der er desværre en der har meldt sig til at tage dem jeg har taget fra.Johnny skrev:fine sten du fik derog så lige hvis der stadig er liv i dender mantis er jeg aftager af den!! har en balje stående klar til det samme den kan sendes ezpres med varmeposer jeg betaler alt selvfølig+ekstra
tybisk man skal være på 24 7 for af få de bedste ting men hvis du har fået flere mantis og alle krabberne får han da noget af kigge på hvis de kommer i samme balje naturen går sin gang kun den stærkeste overleverMiksBiks skrev:har købt 130kg, og fik forhandlet en go pris hjemiceMD skrev:Hvor mange kg sten fik du, og hva skulle du slippe for dem..?![]()
![]()
Der er desværre en der har meldt sig til at tage dem jeg har taget fra.Johnny skrev:fine sten du fik derog så lige hvis der stadig er liv i dender mantis er jeg aftager af den!! har en balje stående klar til det samme den kan sendes ezpres med varmeposer jeg betaler alt selvfølig+ekstra
Nope du er ikke den enesteflemmiov skrev:hmmm...er jeg den eneste der ikke kan se billederne ? ser bare et rødt kryds...
Hvilken browser bruger du? Jeg har prøvet med firefox, IE og chromeJohnny skrev:jeg kan godt
den nyeste IEAndersNT skrev:Hvilken browser bruger du? Jeg har prøvet med firefox, IE og chromeJohnny skrev:jeg kan godt
jo, har 110kg mere jeg lige skal have liv i, har ikke haft tiden til det endnu, men de skal også iStarF skrev:130kg til 2020l vand, er det ikke lige lidt nok?
flemmiov skrev:hmmm...er jeg den eneste der ikke kan se billederne ? ser bare et rødt kryds...
Fif skrev:Nope du er ikke den enesteflemmiov skrev:hmmm...er jeg den eneste der ikke kan se billederne ? ser bare et rødt kryds...
leifkrarup skrev:Det er en ommer med de billeder!!!![]()
![]()
Kan i se dem nu??AndersNT skrev:Jeg kan heller ikke se dem...
TakkerBrian skrev:Flotte sten !
Hvornår går du igang med væggen ?
Skal stenene sættes på noget for at få godt flow imellem dem mm ?
Er det ikke for tidligt?Brian skrev:Skal du ikke snart have en 10-15 blandet kiruger i til at tage algerne ?
Det havde jeg sgu gjort efter en uges tid med så mange liter vand - det vælter sgu ikke lige sådan i no3 chock !