Og så er der kommet et akvarie op til stenkoraller

kan Zanclus cornutus da ikke holdes i vore baljer?thyme skrev:Det ser ud til de har mange flotte spændende fisk, endnu ikke så mange koraller, men det ser ud til det kommer.
Men syntes godt nok det er synd de har hevet den ellers så utroig flotte Zanclus cornutus hjem i butikken, medmindre det er en fejl, eller en special bestilling, syntes jeg det er direkte noget svineri at sælge dem.
Det passer sikkert. Der var 3 forskellige arter, som alle var vildt flotte, og god foderstand!!!StarF skrev:er det anthias Pseudanthias squamipinnis på det første billede af anthias?
i så fald, hvad er prisen?
super tak for infochristiantt skrev:Det passer sikkert. Der var 3 forskellige arter, som alle var vildt flotte, og god foderstand!!!StarF skrev:er det anthias Pseudanthias squamipinnis på det første billede af anthias?
Jeg mener at de kostede omkring 120 kr stykket, og han kan få dem hjem næsten hele tiden.
det er ikke sikkert de er bekendt med detthyme skrev:Der vil garanteret være nogen der kan holde liv i dem, men langt langt størstedelen går til af stress. Der findes alternativer såsom Heniochus acuminatus (som de også har fået hjem) som skulle være langt nemmere.
Jeg kan ikke huske hvad arterne hed, men de var i rød, orange og lyserød.StarF skrev:super tak for infochristiantt skrev:Det passer sikkert. Der var 3 forskellige arter, som alle var vildt flotte, og god foderstand!!!StarF skrev:er det anthias Pseudanthias squamipinnis på det første billede af anthias?
Jeg mener at de kostede omkring 120 kr stykket, og han kan få dem hjem næsten hele tiden.
der var vel ikke nogle orange squamints?
Nej det må de umiddelbart ikke være, men jeg mener da at dem der importerer dyrene har et ansvar for at sætte sig bare en smule ind i dyr de sælger.Johnny skrev:det er ikke sikkert de er bekendt med detthyme skrev:Der vil garanteret være nogen der kan holde liv i dem, men langt langt størstedelen går til af stress. Der findes alternativer såsom Heniochus acuminatus (som de også har fået hjem) som skulle være langt nemmere.
Mig bekendt er det ikke stress der tager livet at Zancluser, men manglen på korrekt foder.thyme skrev:Nej det må de umiddelbart ikke være, men jeg mener da at dem der importerer dyrene har et ansvar for at sætte sig bare en smule ind i dyr de sælger.Johnny skrev:det er ikke sikkert de er bekendt med detthyme skrev:Der vil garanteret være nogen der kan holde liv i dem, men langt langt størstedelen går til af stress. Der findes alternativer såsom Heniochus acuminatus (som de også har fået hjem) som skulle være langt nemmere.
exzos skrev:Har også en pudsefisk derfra og har læst herinde at de sku være svære at holde. Min tager både flagefoder og nori tang![]()