Hvilken Anthias er dette

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2002

Re: Hvilken Anthias er dette

Indlæg af Lord Mike »

lykke skrev:når de havde dem i klovnfisken i lige den størelse.. men de gad selvfølgelig ikke at prøve at fange dem hmmmmmmmmmmm øv :G
Det lyder meget mærkeligt, kan du ikke lige uddybe.....
Kirling
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2008

Indlæg af Kirling »

Lord Mike skrev:
lykke skrev:når de havde dem i klovnfisken i lige den størelse.. men de gad selvfølgelig ikke at prøve at fange dem hmmmmmmmmmmm øv :G
Det lyder meget mærkeligt, kan du ikke lige uddybe.....

he jo jo der gik ca 10-12 stykker i deres koral ø men de gad ikke prøve at fange dem.. de sagde det var umuligt! men intet er umulig for den der har viljen i hjertet :wink:
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2002

Indlæg af Lord Mike »

Jeg skal være sammen med Thomas i morgen, så prøver jeg lige at høre hvordan vi for dem fanget til dig, hvor mange skal du præcis have Lykke.

Kan give dig et kald når jeg ved mere :wink:
nielsk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
19
Postnummer: 8520 Lystrup
Saltvand siden?: 2006

Indlæg af nielsk »

Jeg har gode erfaringer med at starte dem med blåmuslingekød - bare det kogte fra den lokale frysedisk.

Men de spiser som regel også artemia og mysis - men der er mest næring i muslingekød. Den dag de tager tørfoder er en festdag - så er du garanteret en fisk i mange år hvis alt går vel.

Og den orange anthias som du linker til går for at være den letteste. Men den bliver stor - og min erfaring er at de vokser til max størrelse i akvariet. De bliver 12-14 cm og svømmer meget... Efter min mening kræver de min 130 cm i længden. Har haft 2 flokke tidligere.

Har pt. en mindre art, 3 hunner. 1 er ved at farve ud, glæder mig til at finde ud af hvorfor en det drejer sig om.

Ækvator i Viborg tager dem altid hjem - til StarF og er fair med priserne og som regel top kvalitet...
SPS : Stability provides succes
Kirling
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2008

Indlæg af Kirling »

Lord Mike skrev:Jeg skal være sammen med Thomas i morgen, så prøver jeg lige at høre hvordan vi for dem fanget til dig, hvor mange skal du præcis have Lykke.

Kan give dig et kald når jeg ved mere :wink:
lad os tage den over mobil :wink:
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Indlæg af StarF »

nielsk skrev:Jeg har gode erfaringer med at starte dem med blåmuslingekød - bare det kogte fra den lokale frysedisk.

Men de spiser som regel også artemia og mysis - men der er mest næring i muslingekød. Den dag de tager tørfoder er en festdag - så er du garanteret en fisk i mange år hvis alt går vel.

Og den orange anthias som du linker til går for at være den letteste. Men den bliver stor - og min erfaring er at de vokser til max størrelse i akvariet. De bliver 12-14 cm og svømmer meget... Efter min mening kræver de min 130 cm i længden. Har haft 2 flokke tidligere.

Har pt. en mindre art, 3 hunner. 1 er ved at farve ud, glæder mig til at finde ud af hvorfor en det drejer sig om.

Ækvator i Viborg tager dem altid hjem - til StarF og er fair med priserne og som regel top kvalitet...
tak for tippet.. dog lidt et stykke at køre for at se om han har dem eller ikke har dem..
AndersNT
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8000 Århus C

Indlæg af AndersNT »

Det er jo muligt at ringe til dem, det har jeg i hvertfald haft succes med før :) :T
Brugeravatar
exzos
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 8900 Randers
Saltvand siden?: 2007

Indlæg af exzos »

AndersNT skrev:Det er jo muligt at ringe til dem, det har jeg i hvertfald haft succes med før :) :T
Har lovet ham og sige til hvis de får nogle, er i viborg hver dag :Peace:
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"