Har en idé om det er en eller anden form form tudse-fisk....Dog langt fra sikker

Tak Erik "omvandrende leksikon"Hougaard skrev:Det er en Aenianotus sp. - også kaldet en skorpionfisk
Bare rolig de er større end den er...og har faktisk gået sammen en lille uges tid efterhåndenjakobvillien skrev:Du sætter vel ikke klovnene ned til den laban vel?
jakobvillien skrev:Puha.... ingen haps haps så.
Den er købt i Klovnfisken, men tror nu ikke de er sværre at få fat på.....solberg skrev:Hvor søren har du fået fat i den henne ???
Gubbier der går i akvarie sammen med en grøn træpython? Det vil jeg gerne se et billede af!!Lord Mike skrev:Har denne gående i mit fragment-akvarie, kan nogle give en nærmere ID af fisken. Har fået købt en ordenlig røvfuld Gubier som går i akvariet hos min grønne træpython som er tiltænkt til foder af denne.....
Kommer om 10min...thyme skrev:Gubbier der går i akvarie sammen med en grøn træpython? Det vil jeg gerne se et billede af!!Lord Mike skrev:Har denne gående i mit fragment-akvarie, kan nogle give en nærmere ID af fisken. Har fået købt en ordenlig røvfuld Gubier som går i akvariet hos min grønne træpython som er tiltænkt til foder af denne.....
værsgo:thyme skrev:Gubbier der går i akvarie sammen med en grøn træpython? Det vil jeg gerne se et billede af!!Lord Mike skrev:Har denne gående i mit fragment-akvarie, kan nogle give en nærmere ID af fisken. Har fået købt en ordenlig røvfuld Gubier som går i akvariet hos min grønne træpython som er tiltænkt til foder af denne.....
Ja de er ikke helt billige, jeg søger en hun til min han og i den størrelse kommer jeg nok af med omkring kr. 10000,- men så skulle de også være klar til at yngle......thyme skrev:Fedt!! sådan et terraium gad jeg godt have, specielt med grønne træpythoner. Men pengepungen er ikke liige til at lave/købe alt det lige nu
Det passer fint, jeg købte for 4-5 år siden 2 stk for kr. 6000,- men den ene fik jeg aldrig igang med at spise så den døde desværrethyme skrev:Ja det er det, de er rimelig pebrede. Jeg har holdt mange forskellige slanger gennem tiden, rævesnoge, amazonas træboa, trynesnoge, kornsnoge, kongepython, kongesnoge mm + øgler. Men nu er det eneste jeg har i terrarier er farvefrøer, de fylder ikke så meget, og så mit lille 120 liters slatakvarie
Ligger unger ikke omkring 3000kr ?
Har skam haft sneglehus cichlider i....steenmillinder skrev:der må nogle cichlider i vandet
Ferskvand siger mig absolut ingen ting, har kun vand i terariet pga at der skal være høj fygtighed hos slangen, og så kan jeg jo lige så godt bruge det til opdræt af gubier til foder....steenmillinder skrev:hvis man har ferskvand er det en skam ik at ha nogle cichlider i.. fed slange...