Nå ingen indslag uden billeder... Vækst af en Millepora :

Carsten skrev:Unge mennesker gør mange underlige ting som ikke kan forklares rasionelt. Og det her må vist være blandt de mere uforklarlige. Kunne måske have forstået det hvis det var sommer og dejligt vejr.
har skam da en puch godt nok en monza juwel men ideen er derBrian skrev:Hva blev der af at stå op af maxi puchen med en pose øl efter skole omme bag føtex ???
Nej nej nutidens unge cycler og går op i hobbyer og meget andet
Nej Simon du skal som alle andre være velkommen en dag jeg er hjemme også igen.
Hov hov.. Du er da vist ikk gammel nok til at drikke?...øllene bliver der også drukket nogle pga. højtiden der nærmer sig...
Og Rema 1000 er jo Norsk!simondegn skrev:har skam da en puch godt nok en monza juwel men ideen er derBrian skrev:Hva blev der af at stå op af maxi puchen med en pose øl efter skole omme bag føtex ???
Nej nej nutidens unge cycler og går op i hobbyer og meget andet
Nej Simon du skal som alle andre være velkommen en dag jeg er hjemme også igen.![]()
...øllene bliver der også drukket nogle pga. højtiden der nærmer sig...![]()
...føtex ligger lidt langt fra mig men rema 1000 kan vel også bruges...
jeg er ikke gammel nok til at købe detHvidtfeldt skrev:Hov hov.. Du er da vist ikk gammel nok til at drikke?...øllene bliver der også drukket nogle pga. højtiden der nærmer sig...
Der står en skorsten i vejen !simondegn skrev:det er da rigtigt flotte billeder!
sjovt at man ikke kan se panoramaen på det første billede:D