koraller fra aquastyle
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 21
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: hirtshals
koraller fra aquastyle

- Vedhæftede filer
-
- 100_1719 (Small).jpg (30.58 KiB) Vist 4856 gange
-
- den her mangler en hel del væv er der chance for at den kommer sig igen
- 100_1701 (Small).jpg (47.21 KiB) Vist 4918 gange
-
- 100_1700 (Small).jpg (51.75 KiB) Vist 4918 gange
-
- 100_1702 (Small).jpg (64.4 KiB) Vist 4918 gange
-
- 100_1703 (Small).jpg (43.89 KiB) Vist 4918 gange
-
- 100_1704 (Small).jpg (62.4 KiB) Vist 4918 gange
-
- 100_1705 (Small).jpg (68.56 KiB) Vist 4918 gange
-
- 100_1706 (Small).jpg (51.23 KiB) Vist 4918 gange
-
- 100_1707 (Small).jpg (46.63 KiB) Vist 4918 gange
-
- 100_1708 (Small).jpg (45.64 KiB) Vist 4918 gange
-
- 100_1709 (Small).jpg (40.21 KiB) Vist 4918 gange
-
- 100_1710 (Small).jpg (38.1 KiB) Vist 4918 gange
-
- 100_1711 (Small).jpg (38.52 KiB) Vist 4918 gange
Senest rettet af Kim puk tors 22. dec 2005 22:38, rettet i alt 1 gang.
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
IGEN flotte og store koraller - i er en heldig flok !!
Ang den der har mistet væv vil jeg tro den kommer sig igen. Havde selv en der lige så stille kom sig, men det tager lang tid !
Ang den der har mistet væv vil jeg tro den kommer sig igen. Havde selv en der lige så stille kom sig, men det tager lang tid !
Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 19
- Geografisk sted: Danmark
- Kontakt:
Koraller fra aquastyle
Hej Carsten
Vi sidder faktisk lige og diskuterer netop din person, og vi er ret utilfredse med den måde du omtaler os på ude på de forumer der er omkring denne hobby, måske vi forstyrrer dit salg af fragmenter en smule for et eller andet må du jo have fået galt i halsen for jeg kender dig ikke og har aldrig handlet med dig.
Jeg personlig har aldrig givet dig et svinsk svar som du udtaler dig om ude på Nordic reef og jeg må bede dig om at stoppe denne negative omtale omkring netop min forretning og hvis du har et eller andet på hjertet kan du jo ringe eller skrive til mig personligt.
Og mht til vildttagne koraller kan jeg fortælle dig at jeg lige har fået Cites fra Indonesien på over 2000 stenkoraller det kommende år og sluttelig kan jeg oplyse at de opdrættede koraller findes ikke i ret mange forskellige arter.
Mvh
Flemming
Aquastyle
Mvh
Flemming
Vi sidder faktisk lige og diskuterer netop din person, og vi er ret utilfredse med den måde du omtaler os på ude på de forumer der er omkring denne hobby, måske vi forstyrrer dit salg af fragmenter en smule for et eller andet må du jo have fået galt i halsen for jeg kender dig ikke og har aldrig handlet med dig.
Jeg personlig har aldrig givet dig et svinsk svar som du udtaler dig om ude på Nordic reef og jeg må bede dig om at stoppe denne negative omtale omkring netop min forretning og hvis du har et eller andet på hjertet kan du jo ringe eller skrive til mig personligt.
Og mht til vildttagne koraller kan jeg fortælle dig at jeg lige har fået Cites fra Indonesien på over 2000 stenkoraller det kommende år og sluttelig kan jeg oplyse at de opdrættede koraller findes ikke i ret mange forskellige arter.
Mvh
Flemming
Aquastyle
Mvh
Flemming
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Tag lige og klap hesten!!
At du ikke synes, at du har givet mig et svinsk svar, behøver ikke at betyde, at jeg ikke opfattede det sådan!
Du forstyrrer ikke mit salg af fragmenter spor, jeg laver dem nemlig ikke for andet end sjov.
Jeg anfægter på ingen måde at de koraller du har taget hjem er helt lovlige, og har aldrig givet udtryk for det. Hvis du mener det, så bedes du dokumentere det!! At det er min holdning at det er sundere for koral revene at vi får fragmenter hjem - er min holdning!!
Og at de opdrættede koraller ikke findes i ret mange forskellige arter, er ikke korrekt, prøv du da blot at spørge Akvarieselskabet og Klovnfisken.
Og hvis du vil se billeder, så kig på korallenzucht.de
Det kan godt være at din leverandør derude ikke har ret meget at vælge imellem, men det er så op til dig at finde en der har flere.
Men jeg beklager da meget, at jeg ikke faldt om på ryggen af benovelse over at kunne købe hos en importør!
At du ikke synes, at du har givet mig et svinsk svar, behøver ikke at betyde, at jeg ikke opfattede det sådan!
Du forstyrrer ikke mit salg af fragmenter spor, jeg laver dem nemlig ikke for andet end sjov.
Jeg anfægter på ingen måde at de koraller du har taget hjem er helt lovlige, og har aldrig givet udtryk for det. Hvis du mener det, så bedes du dokumentere det!! At det er min holdning at det er sundere for koral revene at vi får fragmenter hjem - er min holdning!!
Og at de opdrættede koraller ikke findes i ret mange forskellige arter, er ikke korrekt, prøv du da blot at spørge Akvarieselskabet og Klovnfisken.
Og hvis du vil se billeder, så kig på korallenzucht.de
Det kan godt være at din leverandør derude ikke har ret meget at vælge imellem, men det er så op til dig at finde en der har flere.
Men jeg beklager da meget, at jeg ikke faldt om på ryggen af benovelse over at kunne købe hos en importør!
- Hvam
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8541 Skødstrup
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"
Så så Skolepiger....
I er vel voksene.
Ellers flotte koraller, vil da meget gerne se flere billeder.
I er vel voksene.
Ellers flotte koraller, vil da meget gerne se flere billeder.
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 19
- Geografisk sted: Danmark
- Kontakt:
Koraller fra aquastyle
Hej Carsten
Jeg tror sku ikke, at du rigtig forstod det jeg skrev.
Jeg bad dig om at stoppe den negative omtale omkring min forretning og om jeg dokumentere for min import, ja hvad tror du selv.
Som skrevet før, jeg kender dig ikke, har aldrig haft kontakt med dig og jeg prøver så igen for at afslutte denne debat. Ring til mig eller skriv på min mail hvis du har mere på hjertet.
Og jeg kan så lige fortælle dig at jeg ikke sælger for sjov.
Og lige til sidst, min leverandør har rigtig meget at vælge imellem, men at du vælger at købe koraller opdrættede finder jeg ok, det gælder måske også fisk for så må det godt nok være et kedelig akvarium du har mht fisk.
Mvh
Flemming
Jeg tror sku ikke, at du rigtig forstod det jeg skrev.
Jeg bad dig om at stoppe den negative omtale omkring min forretning og om jeg dokumentere for min import, ja hvad tror du selv.
Som skrevet før, jeg kender dig ikke, har aldrig haft kontakt med dig og jeg prøver så igen for at afslutte denne debat. Ring til mig eller skriv på min mail hvis du har mere på hjertet.
Og jeg kan så lige fortælle dig at jeg ikke sælger for sjov.
Og lige til sidst, min leverandør har rigtig meget at vælge imellem, men at du vælger at købe koraller opdrættede finder jeg ok, det gælder måske også fisk for så må det godt nok være et kedelig akvarium du har mht fisk.
Mvh
Flemming
- mads-fisk
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2400 København NV
- Saltvand siden?: 2003
- Geografisk sted: 2400, KBH. NV,
- Kontakt:
Aquastyle, alle forretninger får sQ nogle verbale tæsk en gang imellem på disse fora (nogle gange mere berretiget end andre) du kan ikke forbyde dette. Det eneste du kan gøre er at forsvare dig selv eller blot acceptere at ikke alle i hele DK. kan lide din butik ligesom ikke alle kan lide Klovnfisken, planteimporten og akvarieudstyr.
-Mads
Indehaver af AcroFarm DK
Indehaver af AcroFarm DK
- flemmiov
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7500 Holstebro
- Saltvand siden?: 1999
- Geografisk sted: 7500 Holstebro
Hmmm... Det virker lidt underligt med denne diskussion, mig bekendt er der ikke nogen af dem der har fået koraller mm. fra Aquastyle, der har brokket sig, så hvorfor al denne kritik og dårlig omtale, du har jo ikke selv fået fra sendingen Carsten ? , syntes iøvrigt også i skulle diskutere færdigt via pb, så tråden ikke går hen og bliver det rene kævleri.
Deltec 576 L.
Hilsen Flemming.
Hilsen Flemming.
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
Jeg mener bestemt ikke at jeg på noget tidspunkt har kritiseret den sending! Tværtimod har jeg da skrevet at det så godt ud.
Det eneste jeg undrede mig over var at det var vildtagne koraller og ikke farmede. Og hvorfor så min overrakselse? Det var såment prisen, og det burde, han da tage som en positiv udmeldelse og ikke få et surt opstød af.
Det eneste jeg undrede mig over var at det var vildtagne koraller og ikke farmede. Og hvorfor så min overrakselse? Det var såment prisen, og det burde, han da tage som en positiv udmeldelse og ikke få et surt opstød af.
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 20
- Geografisk sted: Thy
hvor i denne tråd har du sagt det ser godt ud ? og at din overraskelse er prisen kan man da heller ikke se ud fra det første indlæg. jeg syntes det er kanont af aquastyle han gidder bøvle med at have os med i sådan en sending da han uden tvivl stadig kunne sælge de flotte koraler og tjene en del mere på det en ved med-import.Carsten skrev:Jeg mener bestemt ikke at jeg på noget tidspunkt har kritiseret den sending! Tværtimod har jeg da skrevet at det så godt ud.
MVH Thomas Jørgensen
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
Jeg har heller ikke sagt at det er i denne tråd, men der har været felre tråde om emnet, og der har jeg skrevet at det så godt ud. At det så blev i denne at jeg skrev det andet, er et tilfælde.
Det var så tilfældigvis på Nordicreefforum:
Qoute:
>Hvor pokker blev mit indlæg af??
>Så jeg prøver da igen!
>Det ser godt ud!
>De små blå Acroporaer er det nogen fra sendingen??
Og
>flotte er de!! MEGET
Og hvis du læser tilbage i denne tråd, vil du faktisk se at jeg skriver at prisen ikke er høj.
Det var så tilfældigvis på Nordicreefforum:
Qoute:
>Hvor pokker blev mit indlæg af??
>Så jeg prøver da igen!
>Det ser godt ud!
>De små blå Acroporaer er det nogen fra sendingen??
Og
>flotte er de!! MEGET
Og hvis du læser tilbage i denne tråd, vil du faktisk se at jeg skriver at prisen ikke er høj.
- Munthe
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 2650 Hvidovre
- Saltvand siden?: 1979
- Geografisk sted: Hvidovre/Thailand
Til Aquastyle
Hvor går grænserne for, hvad man må sige?
I Danmark er ytringsfriheden en af de højst skattede rettigheder. Men nogle gange støder ytringsfriheden sammen med andre menneskerettigheder. Ytringsfrihed handler også om ret til informationsfrihed. På nettet. I medierne. På gaden.
I Danmark er ytringsfriheden en af de højst skattede rettigheder. Men nogle gange støder ytringsfriheden sammen med andre menneskerettigheder. Ytringsfrihed handler også om ret til informationsfrihed. På nettet. I medierne. På gaden.
Mit ferskakvarium 877 liter weisglas i front sump 2x112 liter.
- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
Handler et forum ikke netop om, at diskutere tingene og lade folk komme til orde?
At nogen så bliver uvenner m.v. er vel bare at forvente.
Jeg synes personligt at det er fint med positive såvel som negativ indlæg (så længe at de er saglige). Det må så være op til den enkelt at beslutte sig for, hvem de finder mest troværdig.
Vil lige sige, at jeg ikke kender hverken Flemming eller Carsten - jeg giver blot udtryk for mig mening om forumvirksomhed generelt.
At nogen så bliver uvenner m.v. er vel bare at forvente.
Jeg synes personligt at det er fint med positive såvel som negativ indlæg (så længe at de er saglige). Det må så være op til den enkelt at beslutte sig for, hvem de finder mest troværdig.
Vil lige sige, at jeg ikke kender hverken Flemming eller Carsten - jeg giver blot udtryk for mig mening om forumvirksomhed generelt.
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
- Billund
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7190 Billund
- Geografisk sted: Danmark, Billund
Utrolig flotte koraller, håber en dag at kunne komme med på vognen.
Kan kun håbe Brian sletter alt sludder (som dette indlæg) og lade de seriøse kommentar blive. Han har i det mindste ikke ladet sig rive med, som anden steds.
Glædelig Jul Alle.
Jan
Munthe (Bo) det er hvis en om´er du kan da ikke seriøst mene at man bare kan tillade alt lort komme ud på nettet!!Munthe skrev:Til Aquastyle
Kan kun håbe Brian sletter alt sludder (som dette indlæg) og lade de seriøse kommentar blive. Han har i det mindste ikke ladet sig rive med, som anden steds.
Glædelig Jul Alle.
Jan
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Ja skal vi ikke lade julen freden sænke sig over de smukke billeder 
Plejer egentligt at slette personlige angreb, da det jo er et saltvandsforum, men med et afgangsprojekt i nakken og meget andet om ørene blev det ikke gjort !
Tag resten af det personlige på PB, snak videre om koraller og import og sidst men ikke mindst :
GLÆDELIG JUL

Plejer egentligt at slette personlige angreb, da det jo er et saltvandsforum, men med et afgangsprojekt i nakken og meget andet om ørene blev det ikke gjort !
Tag resten af det personlige på PB, snak videre om koraller og import og sidst men ikke mindst :
GLÆDELIG JUL
Mvh
Brian
[/center]
Brian