Tur til fangststation...
- Jones
- Rev haj
- Reactions: 1
- 17
- Postnummer: 7080 Børkop
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Danmark
Tur til fangststation...
Hej folkens. Ved nogen om det er muligt at se en fangststation hvis man fx er på ferie i Shri lanka? Synes at det ville være super fedt at se dem fange fisk og hvordan det hele foregår. Fra havet til akvariet. Eller måske selv vælge fisk og så få dem med til DK. Man skal jo bare have en tilladelse fra skov og naturstyrrelsen. Og så skal det pågældende land selvfølgelig give lov til at man tager fisk med ud af landet. Men ville bare lige dele min fantasi med jer. hehe ... 

o_O
- Carsten
- Rev haj
- Reactions: 10
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: Tur til fangststation...
Om det er muligt at aflægge besøg ved jeg ikke noget om.
Men hvis det lykkes dig at komme på besøg og købe nogle fisk, tror jeg at det faktum at de er købt hos en exportør er nok til udførselen. Og hvis der ikke er koraller og andre forbudte ting i, har skov og natur ikke noget med det at gøre, men en grænsedyrlæge kommer du nok ikke uden om.
Men hvis det lykkes dig at komme på besøg og købe nogle fisk, tror jeg at det faktum at de er købt hos en exportør er nok til udførselen. Og hvis der ikke er koraller og andre forbudte ting i, har skov og natur ikke noget med det at gøre, men en grænsedyrlæge kommer du nok ikke uden om.
- Jones
- Rev haj
- Reactions: 1
- 17
- Postnummer: 7080 Børkop
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Danmark
hvordan fungerer det med en grænsedyrlæge? er der sådan en i kastrup og billund lufthavn?
o_O
-
- Rev haj
- Reactions: 0
- 19
- Postnummer: 7600 Struer
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 7600 Struer
Så vidt jeg ved må der kun indføres dyr igennem kastrup her i DK
900 L viewtopic.php?t=10798
- Nolan
- Rev haj
- Reactions: 0
- 19
- Postnummer: 8970 Havndal
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Demstrup
Det er også tilladt at indføre dyr igennem Billund.
Men; husk nu lige, at du formodentligt skal bestille denne dyrlæge og det koster lidt knaster.
Det er fødevarestyrelsen, der håndterer import af dyr, så prøv da at tage kontakt til dem.
/Kim
Men; husk nu lige, at du formodentligt skal bestille denne dyrlæge og det koster lidt knaster.
Det er fødevarestyrelsen, der håndterer import af dyr, så prøv da at tage kontakt til dem.
/Kim