Men lampen skal lige bygges før det bliver sendt til Autolaker

Der ved jeg først i morgenexzos skrev:Hvad skal du give for at få pladerne malet? Har selv nogle mdf som skal have farve
altså din skummerHvam skrev:Haaa i kan da lige få et billede at min skummer
Sorry for en offtopic... Men hvorofor hulen har vi så ikke fået en anmeldelse af det fine grej endnu!!!exzos skrev:Jeg har da en Vortech MP40W i min bajle, selv ved 100% blæser den ikke sandet (Oolite) Så det tror jeg ikke du skal være bange for
Sorry, har ikke haft tid, passer 3 huse for tiden, hele familien er sku taget på ferie.Musiker skrev:Sorry for en offtopic... Men hvorofor hulen har vi så ikke fået en anmeldelse af det fine grej endnu!!!exzos skrev:Jeg har da en Vortech MP40W i min bajle, selv ved 100% blæser den ikke sandet (Oolite) Så det tror jeg ikke du skal være bange for
Det er ikke en skummer det er en strømtyvHvam skrev:Haaa i kan da lige få et billede at min skummer
Det har jeg overvejet mange gange, jeg har lavet et par prøvemalinger men syntes ikke jeg kan undgå støv i lakken! hvordan har du gjort?Hvidtfeldt skrev:Det lyder meget rimeligt. Tog chancen og malede mit selv, og det blev da meget godt. Men havde så osse meget mindre og male end dig (: