Akvariet har kørt i knap 1 år men har været lukket ned pga en flyytning ... bare nogle timer... men måtte starte det op igen med frisk blandet saltvand igen da jeg ik havde mulighed for at flytte 250 l vand..
bruger osmosefilter
1 spørgsmål er om man cirka kan sige hvorlænge efter flytning min lædderkoral. et træ af en art.. er på billedet neden for... er om at folde sig ud igen ? eller om der er noget helt galt...
min anemone . billede nr 2. ser ik ud til at fejle noget men har en oplevelse med den jeg er i tvivl om .. for noget tid tilbage købte jeg 2 klovn fisk og satte dem sammen med anemonen i vel viden om at anemoner ik skulle spise dem og ved heller ik om dne har men allerede dagen efter var den først klovn væk... og dagen efter den anden + anemonen var blevet lidt mere buttet. ved at i akvarieforretningen fodrede han den med døde fisk. så kan det være synderen eller ?? kiggede også ihærdig efter fiske lig men fandt ingen tegn. hvad er det evt. for en type anrmone ?
hvornår kan man sikkert komme fisk i ? har lidt koraler i og de ser da ud til at trives oki og en slange søstjerne + en hermit krebs.
håber nogen kan svare...