VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
forhandler reklame
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 2860 Søborg
forhandler reklame
jeg forstår ikke lige den måde som man for lov til at henvise til sine hjemme side på.
saltvandsbutikken køre en hård reklame fra deres sidste sendning, vi for at vide der kommer en sendning, efterfølgende for vi at vide nu er den kommet. til sidst for vi at vide vi kan se den på deres hjemmeside med link.
når man efterfølgende trykker på dette link kommer man ind på forsiden og skal selv finde ud af hvor de har puttet billederne hen. når man så finder nye sendninger er der ikke nogle dagd dato billeder.
det kan da ikke være rigtigt at de skal have lov til at reklamere på denne måde, et link til billederne ville have været nok hvis de fantes, men at man skal igennem sådan en gang l... for at få en lang næse er sku at misbruge vores tid.
for meget reklame der er dårlig kan give den modsatte virkning. amatører siger jeg bare
jager
saltvandsbutikken køre en hård reklame fra deres sidste sendning, vi for at vide der kommer en sendning, efterfølgende for vi at vide nu er den kommet. til sidst for vi at vide vi kan se den på deres hjemmeside med link.
når man efterfølgende trykker på dette link kommer man ind på forsiden og skal selv finde ud af hvor de har puttet billederne hen. når man så finder nye sendninger er der ikke nogle dagd dato billeder.
det kan da ikke være rigtigt at de skal have lov til at reklamere på denne måde, et link til billederne ville have været nok hvis de fantes, men at man skal igennem sådan en gang l... for at få en lang næse er sku at misbruge vores tid.
for meget reklame der er dårlig kan give den modsatte virkning. amatører siger jeg bare
jager
- Lars M
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 9560 Hadsund
- Saltvand siden?: 2001
Re: forhandler reklame
Kan kun være enig med dig.
Vi forsøger på dette forum at have nogle få log et forståelige og kontrolerbare regler. Som admingruppe blander vi os minimalt, da forum generelt kører rigtigt godt.
Heri ligger bl.a. at vi heller ikke følger evt. forhandlerlink for at se om de holder "salt"vand om man så må sige
.
Jeg synes at en del forhandlere kunne udnytte adgang til forum på en meget mere spændende og interessant måde, herunder mere spændende link og mere præcise præsentationer af importer, produkterog ikke mindst priser m.m.
En rodet liste over dyr uden yderligere oplysninger, priser mv. er altså lidt tamt.
Blot mine 5 cents
Vi forsøger på dette forum at have nogle få log et forståelige og kontrolerbare regler. Som admingruppe blander vi os minimalt, da forum generelt kører rigtigt godt.
Heri ligger bl.a. at vi heller ikke følger evt. forhandlerlink for at se om de holder "salt"vand om man så må sige

Jeg synes at en del forhandlere kunne udnytte adgang til forum på en meget mere spændende og interessant måde, herunder mere spændende link og mere præcise præsentationer af importer, produkterog ikke mindst priser m.m.
En rodet liste over dyr uden yderligere oplysninger, priser mv. er altså lidt tamt.
Blot mine 5 cents

Mvh.
Lars Mogensen
Lars Mogensen
- William Jr
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8983 Gjerlev Jylland
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
Enig!Lars M skrev:Kan kun være enig med dig.
Heri ligger bl.a. at vi heller ikke følger evt. forhandlerlink for at se om de holder "salt"vand om man så må sige.
Blot mine 5 cents
5 cents herfra

/Flemming,
http://www.kirurgfisken.dk
- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!)
http://www.kirurgfisken.dk
- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!)

- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Generelt må man og det vil sige alle jo bruge siden alt det man lyster.
Det er op til folk selv at fortolke og holde god skik i hævt.
Syntes ikke at der er nogle der bruger det for meget og som Lars så syntes jeg også at indlæg med navne, priser og godt med billeder er bedre end "så er der nye fisk i butikken"...
Men igen - det er op til folk hvad de gør både privat salg og forhandler salg.
Det er op til folk selv at fortolke og holde god skik i hævt.
Syntes ikke at der er nogle der bruger det for meget og som Lars så syntes jeg også at indlæg med navne, priser og godt med billeder er bedre end "så er der nye fisk i butikken"...
Men igen - det er op til folk hvad de gør både privat salg og forhandler salg.
Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

- Lord Mike
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2002
Jeg syntes nu jager har en pointe, specielt omkring den omtalte kampagne...ommer
Men dertil tror jeg også det vil blive svært med regler, og heldigvis ses denne form for reklame/kampagne ikke så tit på forummet.
Men jeg vil lige bruge tråden til at prikke lidt til div. forhandlere: "gode billeder sælger" For det er satme en dårlig kvalitet af billeder (hvis der overhovedet er nogen) mange af jer giver os at kigge på...... Stram-op
Eller har jager ret, "amatører"...... 
Men dertil tror jeg også det vil blive svært med regler, og heldigvis ses denne form for reklame/kampagne ikke så tit på forummet.
Men jeg vil lige bruge tråden til at prikke lidt til div. forhandlere: "gode billeder sælger" For det er satme en dårlig kvalitet af billeder (hvis der overhovedet er nogen) mange af jer giver os at kigge på...... Stram-op

-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8900 Randers
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Randers
det i gerne vil er altså ,
at de kære forhandlere ,når de nu sætter billeder ind her på siden.
og henviser til ,at der er flere på deres egen site.
så vil i gerne at man havner direkte der hvor billederne er det er det i siger
hvoffor det så lige ,skal gå ud over saltvandsbutikken ,kan jeg umidelbart ikke se .
da det er et generelt problem ,for de fleste forhandlere .
men hvad kan man gøre i stedet for
hver forhandler har jo i forvejen en sektion til tilbud o.lin
der kunne de jo bare, sende deres billeder op.
opload din nyeste senninger, plas 30 billeder max .
vil du oploade nye billeder ,fjern de gamle .
derud over, så er der jo en del ,der tager bileder i forretningerne.
og det er vi andre, jo glade for .
yder mere er jeg er da sikker på, at forhandlerne gerne ,vil at man sender billederne
eller overføre dem ,man nu aligeveld er der aligeveld.
hvad de elders laver af tilbud links osv.
må jo stå til deres egen samvitighed .
personligt er jeg ligeglad med det
mine 8 euro
at de kære forhandlere ,når de nu sætter billeder ind her på siden.
og henviser til ,at der er flere på deres egen site.
så vil i gerne at man havner direkte der hvor billederne er det er det i siger
hvoffor det så lige ,skal gå ud over saltvandsbutikken ,kan jeg umidelbart ikke se .
da det er et generelt problem ,for de fleste forhandlere .
men hvad kan man gøre i stedet for
hver forhandler har jo i forvejen en sektion til tilbud o.lin
der kunne de jo bare, sende deres billeder op.
opload din nyeste senninger, plas 30 billeder max .
vil du oploade nye billeder ,fjern de gamle .
derud over, så er der jo en del ,der tager bileder i forretningerne.
og det er vi andre, jo glade for .
yder mere er jeg er da sikker på, at forhandlerne gerne ,vil at man sender billederne
eller overføre dem ,man nu aligeveld er der aligeveld.
hvad de elders laver af tilbud links osv.
må jo stå til deres egen samvitighed .
personligt er jeg ligeglad med det
mine 8 euro
det er altså kun cobraer der vilde med blok fløjter....
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 2860 Søborg
nu er det sådan at der er flere af forhandlerne der lægger link ind med tilbud det er helt fint, for når du trykker på linket kommer du direkte til tilbudene og inden du trykker har du fået at vide hvor du ryger hen.
forskellen ligger i at du ikke bare bliver henvist til en forside og så kan du selv finde det de vil reklamere for.
samtidig er det sådan at de tilbud en forhandler reklamere for skal du ikke læse om i 4 forskellige indlæg.
et eksembel ville være sådan.
indlæg 1
der kommer snart tilbud på salt.
indlæg 2
saltet kommer på tilbud senere i dag
indlæg 3
saltet er nu kommet på tilbud.
indlæg 4
tryk på dette link og se prisen på saltet. ( men man kommer til en forside)
kan du se pointen
jager
forskellen ligger i at du ikke bare bliver henvist til en forside og så kan du selv finde det de vil reklamere for.
samtidig er det sådan at de tilbud en forhandler reklamere for skal du ikke læse om i 4 forskellige indlæg.
et eksembel ville være sådan.
indlæg 1
der kommer snart tilbud på salt.
indlæg 2
saltet kommer på tilbud senere i dag
indlæg 3
saltet er nu kommet på tilbud.
indlæg 4
tryk på dette link og se prisen på saltet. ( men man kommer til en forside)
kan du se pointen
jager
- saltvandsbutikken
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8464 Galten
- Saltvand siden?: 1999
- Geografisk sted: Frejasvej 9, 8464 Galten
- Kontakt:
Jeg vil lige svarre på din kritik.
Jeg laver normalt en forvarsel om nye sendinger, på det tidapunkt ved jeg ikke hvad der kommer, jeg har før skrevet hvad der er bestilt, men det er der nogle som ikke har fundet hensigtmæssig da man så ikke ved hvad kommer. Derfor ny annonce med hvad der kommer. At jeg så lægger billeder op af de fisk og koraller der er kommet er vel kun til jeres fordel. Ang. links til min hjemme side så laver jeg links til den omtalte vare og ikke til forsiden, hvis det er tilfældet så vil jeg gerne vide hvilken annonce der er tale om.
ang. misbruge din tid, så er det jo op til dig at læse hvad du syntes om det er jo ikke et krav ad du læser mine annoncer vel.
Jeg laver normalt en forvarsel om nye sendinger, på det tidapunkt ved jeg ikke hvad der kommer, jeg har før skrevet hvad der er bestilt, men det er der nogle som ikke har fundet hensigtmæssig da man så ikke ved hvad kommer. Derfor ny annonce med hvad der kommer. At jeg så lægger billeder op af de fisk og koraller der er kommet er vel kun til jeres fordel. Ang. links til min hjemme side så laver jeg links til den omtalte vare og ikke til forsiden, hvis det er tilfældet så vil jeg gerne vide hvilken annonce der er tale om.
ang. misbruge din tid, så er det jo op til dig at læse hvad du syntes om det er jo ikke et krav ad du læser mine annoncer vel.

Jager skrev:jeg forstår ikke lige den måde som man for lov til at henvise til sine hjemme side på.
jager
Vi ses i

Frejasvej 9
8464 Galten
Tlf.:31464300

Frejasvej 9
8464 Galten
Tlf.:31464300
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Geografisk sted: Støvring
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2100 København Ø
- Geografisk sted: København Ø
Jeg har ingen problemer med at forhandlere reklamere for sig selv i deres forhandler forums.. Så længe det blot er 2-3 nye indlæg ud af de 40 nye som var der den dag gør det ikke mig noget.
/Henrik
/Henrik
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Det var da også super hvis han kunne få dem solgt til den pris.StarF skrev:er nu være når en butik skriver at de køre med super tilbud på koraller, når man så dukker op koster en koral 400-600kr som altid... især træls for de par stykker der kørte langt!

Der er jo visse ord som har det med at blive misbrugt så som super og udsalg.