Jeg synes ikke 5000,- er for meget, men min mening tæller ikke. Hvis forhandlerne synes det er for meget.
Den eneste løsning er nok at tage en snak med alle forhandlere, og finde en pris alle kan acceptere. Man kan jo også vælge at lave stande i forskellig størrelse/pris.
Jeg synes 200,- er helt iorden for denne special-messe, selvom jeg skal betale bro og bensin. Jeg har længe tænkt at det kunne være fedt med et kæmpe frag-møde, dette er endnu bedre! jeg kommer ihvertfald.
Tilgængæld er jeg lidt i tvivl om der er en målsætning med messen. Er det meningen at holde en messe for alle saltvandsnarkomaner som os, hvor vi kan diskutere farvespektrets vigtighed for forskellige
koraller. For så tror jeg mere det handler om at låne skolens gymnastiksal en lørdag, og bede folk tage kaffe og fælleskage til boden med.
Om overskudet går til at bevare rev eller til at gøre næste års møde større, er mig ligefedt.
Er målsætningen derimod at vise alle ferskvandstumperne(både forhandlere og private) at de ikke har nogen grund til at tro saltvand er svært, så skal prisen ned på billetter til en 50,- så vil jeg godt sætte mig på 8 billetter. Så skal der samarbejdes med gubiguruer og koitosser, det vil give 10x flere stande, og 30x flere besøgende, da begge områder er større end salt. Der vil et konferancecenter være et must. Der skulle desuden arrangeres mad og drikkevare hvilke vil øge indtjeningen.
Spørgsmålet er hvad din vision var?
Jeg synes aktions-ideen ville være super sjovt, og også få folk til at blive længere.
Det ville også være fedt hvis man kunne tage
fisk, fragmenter og udstyr med og få det solgt, sådan lidt kræmmeragtigt, evt slå sig sammen med nogle andre om en bod, og aftale priser i forvejen.
Man kunne også lave konkurencer, hvor man kan vinde udstyr eller gavekort.
At få nogle eksperter til at holde foredrag er også noget jeg kender fra min havedams tid, og jeg gætter på det heller ikke er en ny ting for ferskvandmændene, man kunne evt. lave entrepris i en mindre hal, for at holde den gennerelle entrepris nede.
Du har ikke hørt dette i de sidste mange indlæg, men super ide!!! Jeg er med ligemeget hvordan det bliver, men jeg håber lidt det bliver stort.
Mvh. Danny
Ps. vi kunne også invitere lystfiskerne, de kunne fremvise de sidste nye blink i vandet fra naboboden, og bevise at fiskene virkelig bider. LOL
Mvh. Danny