800 L , Lys: 6 x 50w LED, skummer:SKIMZ E-SERIES SK251 , 150 L sump, Cirkulation: 4 x Tunze 6095 med Tunze 7095 styring , "folk der bader i deres akvarie " SÅ LA DA VÆR
Hmm - ikke sjovt at skulle vise sit akvarium som er det er lige nu. Men her er det
Roder stadigvæk med teknikken og opsætningen, samt at få solgt det gamle 300L akvarium. Men det skal nok blive godt og fedt at have et projekt at rode med her hen over vinteren.
HerrO skrev:Hmm - ikke sjovt at skulle vise sit akvarium som er det er lige nu. Men her er det
Roder stadigvæk med teknikken og opsætningen, samt at få solgt det gamle 300L akvarium. Men det skal nok blive godt og fedt at have et projekt at rode med her hen over vinteren.
simondegn skrev:herrO er det janmadsens gamle akvarie ??
Nope - det er spritnyt indkøbt fra Geis i Tyskland. Var så glad for kvaliteten af det 300L at jeg ville have det derfra igen. Det koster, men kvaliteten er i max på møbel og glas.
Ud over at det efterhånden er ved at være meget tiltrængt med en omgang ruderensning så er jeg rimelig tilfreds med det. Tror at målene ligger ret tæt på HerrO's akvarie 70x70x60
martin skrev:Ud over at det efterhånden er ved at være meget tiltrængt med en omgang ruderensning så er jeg rimelig tilfreds med det. Tror at målene ligger ret tæt på HerrO's akvarie 70x70x60
Det er ikke meget galt. Mit er på 80x70x70 og står på et 90 cm møbel for at man kigger mere lige igennem det. Det tror jeg bliver ret fede mål. Ville gerne have haft det i 90x70x70 men det bliver for stort (hvis et akvarium kan blive for stor - det er nok mere at rummet er for lille...)
martin skrev:Ud over at det efterhånden er ved at være meget tiltrængt med en omgang ruderensning så er jeg rimelig tilfreds med det. Tror at målene ligger ret tæt på HerrO's akvarie 70x70x60
Det er ikke meget galt. Mit er på 80x70x70 og står på et 90 cm møbel for at man kigger mere lige igennem det. Det tror jeg bliver ret fede mål. Ville gerne have haft det i 90x70x70 men det bliver for stort (hvis et akvarium kan blive for stor - det er nok mere at rummet er for lille...)
/HerrO
hvis akvariet bliver 90 højt skulle der også noget ligende 1000w for at nå bunden
hvis akvariet bliver 90 højt skulle der også noget ligende 1000w for at nå bunden
Ikke akvariet der er 90 cm højt. Møblet er 90 cm og jeg ville gerne have haft det var 90 cm langt -> 90x70x70 (lxbxh) men 80x70x70 er også ret fedt at se på.
5 mintter siden(ikke liiiige den bedste hvid balance indstilling men sådan ser baljen ud pt) !
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Uha ikke godt at komme efter de MEGA fine akvarier, men her er alligevel et af mit 112 liters. Det passer p.t. sig selv og jeg har faktisk ikke rørt det længe (hvilket også kan ses på udbredelsen af xenia og clavularia...)
Grunden til at der ikke gøres meget er primært fordi jeg har gang i et nyt setup, som gerne skulle komme op her i starten af det nye år.