Dvs. vi kommer til at se stande som er magen til hinnaden, da de fleste jo sælger de samme produkter??-Brian skrev:Haaber da ogsaa at de store forhandlere bakker op omkring dette og moeder op med en lille stand !
Hvorfor udelukker de to ting hinanden ? Jeg vil da opleve nogle af de forhandlere jeg sjældent eller aldrig har besøgt og vil da også gerne møde Klaus fra RE eller Oliver fra ATI eller Herrn Tunze eller .....i stedet
Ja ok det er nitte, det burde da være gratis for jer forhandlere....Petsupply.dk skrev:Det bliver dog uden mig, da prisen for en forhandlerstand er så skyhøj, at jeg ikke engang gider at overveje det.
Nu er der, så vidt jeg ved, ikke kommet noget ud vedr. priser hverken til forhandler, grossister, producenter eller os kunder, så det er vel lidt for tidligt at melde fra eller til for den sags skyld.Petsupply.dk skrev:Til at starte med. Godt initiativ, og ja det kunne være fedt at møde alle folk på en gang.
Det bliver dog uden mig, da prisen for en forhandlerstand er så skyhøj, at jeg ikke engang gider at overveje det.
Jeg tror/ved at andre forhandlere føler det samme.
Hvis jeg skal rive 3 dage ud af kalerenden, slæbe halvdelen af butikken til odense, og sætte stand op, så skal der være mening med det. Og det er der ikke i det her tilfælde.
Hvad med at slå det mindre stort op istedet....
Skal det absolut være et dyrt lokale(OKC) der findes da andet.
Det ville da få billetprisen ned= nok flere besøgende.
Hvis det skal være stort
Overveje at tage ferskvand med, flere forhandlere, flere besøgede, flere.... = større arrangement= mindre billetpris
Bare mine tanker. Tror der skal tænkes lidt mere alternativt, hvis det skal op og stå det her projekt.
Inden i flamer mig så tæl lige til 10...
Mon ikke de forskellige forhandlere allerede er blevet inviteret, Lars ?Lars S skrev: Nu er der, så vidt jeg ved, ikke kommet noget ud vedr. priser hverken til forhandler, grossister, producenter eller os kunder, så det er vel lidt for tidligt at melde fra eller til for den sags skyld.
Det ville imho også blive et større hit, hvis offentligheden var indbudt og der noget for dem at se..... selvom det ville betyde, at man skulle inddrage ferskvandsfolkene.Men klart, det vil da nok trække mange flere til, med en ferskvands afd. Randers akvarie forening har lavet et par messer med udstilling af både forhandler, producenter og diverse akvarie foreninger også de foreninger der ''kun'' holder f.eks. guppy'er Diskus osv.
At "flame": At hetze eller køre hadekampagne i et diskussionsforum på internettet.Petsupply : hvad mener du med : Inden i flamer mig så tæl lige til 10... ????
Du ved hvordan nogen folk er herinde.Petsupply : hvad mener du med : Inden i flamer mig så tæl lige til 10... ????
- Jeg er enig med dig langt hen ad vejen, især hvad angår dit andet afsnit! Og jeg kan godt forstå dig... Mit indlæg var ikke rettet imod dig, men en genneralisering. Udfra min opfattelse af at drive en forretning!Petsupply.dk skrev:Misforstå mig ikke her, jeg vil såmænd gerne betale et beløb, til husleje, strøm mv. Men der skal være mening med galskaben. Reklame mv for en messe kan aldrig blive min eller andre forhandleres hovedpine. Tænk på hvilke udgifter en forhandler også har, forbundet med en messe, tid, fragt, udstyr, stand, mv. Ja, jeg ved det.(tudekiks:)
Dem som har udtænkt dette projekt, må have tænkt på hvor lidt 5-15 forhandlerstande fylder i en kongressal eller bare en sportshal for den sags skyld? Jeg vil gå så langt som at påstå at det her projekt aldrig bliver realiseret uden at at åbne op for ferskvand/havedam eller andet. Det ville nok også være bedst for saltvandshobbyen på længere sigt, end hvis det er "lukket" selskab for dem der allerede har saltvand.
Petsupply.dk skrev:Der er såmænd sat priser på. 5000,- for en forhandler stand.
Du ved hvordan nogen folk er herinde.Petsupply : hvad mener du med : Inden i flamer mig så tæl lige til 10... ????
Nolan, korrekt:)
Petsupply.dk skrev:Hehe, rart med en diskussion med gode velskrevne indlæg.
Anagenys
Jeg læste lige mit eget indlæg igen. Det fremstår måske lidt negativt, men det var egentlig ikke meningen.
Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt fra Mads om, hvad den store plan er?
Et eksempel ang. standene:
Jeg blev igår (ufrivilligt) slæbt med på "mode/bolig"-messe i fredericia igår af konen.
Der var 125 udstillere i den lille sal. (svarer til en sportshal) Det tog 20 ca. min at gå igennem. Jeg var ret glad for at vi fik stukket et par fribilleter i hånden på vej ind....!
Med det mener jeg, som tidligere skrevet, at hvis en besøgende til "saltvandsmesse 2009" betaler 200-250,- for at komme ind,bruger 15 min på at gå messen igennem, så ville han/hun stå med nøjagtig samme følelse som jeg stod med igår efter "mode/bolig-messe" i fredericia.....ØV!