jeg har et problem, jeg har nogle alger og det er helt vildt som de vokser

de er lange, men er nu begyndt at ligge på stene, men der ligner det edderkoppe spind. hvad skal jeg gøre???
Gider du lige forklare hvad silicatalger er for en ting.Bosse skrev:Lyder meget som silikatalger. Ellers lav en cyanotest også. Tag noget af algerne og smid dem i en kop med ferskvand natten over. Hvis vandet er farvet dagen efter er det cyano. ( Mener det er måden at gøre det på)
Se det svar jeg skrev til Miamus tidligere på dagen.maria_elle skrev:hej hej
jeg har et problem, jeg har nogle alger og det er helt vildt som de vokserlige så hurtig som jeg fjerne dem kommer de igen.
de er lange, men er nu begyndt at ligge på stene, men der ligner det edderkoppe spind. hvad skal jeg gøre???
Kan du ikke komme med noget mere information omkring akvariet, såsom størrelse, skummer, lys, cirkulation, vandskift, for vil da mene at din indkørings periode efterhånden skulle være overstået nu.maria_elle skrev:hej hej
jeg har et problem, jeg har nogle alger og det er helt vildt som de vokserlige så hurtig som jeg fjerne dem kommer de igen.