Jeg overvejer at lade saltvandsforum.dk ligge navn til en afstemning og et "diplom", som skal kåre årets saltvands forhandler i Dk.
Det skal være sidens brugere der stemmer, og så får vi en af sidens dygtige grafikere til at lave et pænt bevis på, at man af den danske saltvands horde af nørder er blevet udpeget som værende forgangsbilledede nr 1 for år 2008. Begivenheden kunne så måske blive tilbagevendende hver år !
Om forhandleren så hænger det op i guldramme i butikken, smider det ud eller laver en papirshat skal vi ikke bestemme. Vi skal blot tilkendegive at vi ud fra forskellige synspunkter har valgt netop 1 forhandler som årets bedste.
Om det så bliver den med den største kundekreds der vinder ved jeg ikke men vi kunne da opstille nogle "tænk over", som måske gør at man ser lidt mere bredt end den forhandler man oftest besøger.
Så hvad syntes du - en dårlig ide eller en god tanke eller ? Stem om ideen og giv din mening til kende i tekst !
Personligt syntes jeg hvertfald at det ville være en pæn gestus fra os forbrugere