Og det skulle lægen komme springende af og tage dig først? Hvis du har købt på dette grundlag, er der et forsikringsselskab der griner endnu!RedSea skrev:Har heldigvis for laaaang tid siden tegnet private forsikringer hvis jeg skulle komme til skade eller have behov for lægelig assistance
Diamand bor bestilt woohoo
- TorbenC
- Rev haj
- Reactions: 0
- 19
- Postnummer: 6760 Ribe
- Saltvand siden?: 2009
Re: Diamand bor bestilt woohoo
-
- Rev Papegøje fisk
- 17
- Postnummer: 2791 Dragør
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Dragør, Amager
Jamen dog, du taler da som du har forstand.... har du hørt begrebet privat hospitaler? Privat skadestue? Privat ambulance kørsel?
... intet vand i stuen for tiden ...
- Lord Mike
- Rev haj
- Reactions: 2
- 20
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2002
Boris skrev:Og det skulle lægen komme springende af og tage dig først? Hvis du har købt på dette grundlag, er der et forsikringsselskab der griner endnu!RedSea skrev:Har heldigvis for laaaang tid siden tegnet private forsikringer hvis jeg skulle komme til skade eller have behov for lægelig assistance
For sørens da Boris når vi taler sundhedsvæsen så er det jo ikke et spørgsmål om at folk snylter eller på anden måde at inddrage flere penge til staten. Pengene er der jo, næh det er og bliver kun et spørgsmål om priotering fra politikernes siden, intet andet

Back to topic...
- TorbenC
- Rev haj
- 19
- Postnummer: 6760 Ribe
- Saltvand siden?: 2009
Men hvis folk betalte deres skatter og afgifter som de skulle, så havde staten såmænd også flere penge at rykke rundt med = der ville ikke blive sparet på så mange områder i samme stil.
- Brian C
- Rev haj
- 17
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fredericia
Boris nu er det vist ikke de par småbeløb der bliver sparet ved at der bliver købt over nettet, der gør den store forskel, så længe store multinationale firmaer slipper, og jeg kunne også finde en hel del steder, hvor der ikke burde bruges penge.
i øvrigt er det nu heller ikke moms og told, der p***** mig af det er POSTDK og deres gribbeagtige gebyrpolitik
men som lord mike siger, Back to topic...
Tillykke med borene, har selv købt nogen samme sted fra, gav 46,- kr alt inkl for 2 x 35 mm og de er ganske fortrinlige
i øvrigt er det nu heller ikke moms og told, der p***** mig af det er POSTDK og deres gribbeagtige gebyrpolitik
men som lord mike siger, Back to topic...
Tillykke med borene, har selv købt nogen samme sted fra, gav 46,- kr alt inkl for 2 x 35 mm og de er ganske fortrinlige
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier