Det ser ud som om det ene af hovederne på min hammerkorel er ved at gå i opløsning

Jeg er jo stadig ny i saltvand - så al hjælp er velkommen
Og hvad skulle easy life så gøre for korallen??lykke skrev:jeg ville knække hovedt af give lidt easy life ffm og håbe på at det ikke sker med de andre hvor stor er den??
Nu skal man tage teksten med et meget stort gran af salt. Det er produktets hjemmeside. Og der er jo ingen græsner for hvad det kan.
Maske skulle man tage sådan en flaske med i byen, så næste gang en fjols snyder ind foran i køen ved baren, så smider man lige sådan en flaske i synet på hamlykke skrev:den kan ihvertfald ikke skade.. er rimelig sikker på det har redet min røv flere gange
Ingenting, så få dage er ikke noget problem for fiskene. De skal nok klare sig uden foder.Stine skrev: Håber at resten holder sig - da jeg skal rejse mandag og først kommer hjem igen fredag. Min mand skal fodre + holde øje mens jeg er væk......
Hvad gør i andre egentlig når i skal på ferie ??
LOL lyder til at i har byttet roller der hjemme, så er det sikkert også dig der leger handyman ind i mellem.Stine skrev:Det er mest hvis noget går galt at jeg har problemer - han er ikke så vild med at have hænderne nede i akvariet - ha ha