Decocean

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
ronny.w
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 6700 Esbjerg
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
Kontakt:

Re: Decocean

Indlæg af ronny.w »

LOL i sidder direkte og kalder lykke og ???????? løgner herinde. uden så meget som vide en disse om hvornår korallen er besigtiget efter køb og hvornår lykke har taget fat i andre personer vedr. korallen.

Det lader til at carsten kan sælge jer en bil uden motor og i ville ELSKE at kører i den til jobbet. for den er jo solgt af en som ved alt om koraller
Senest rettet af ronny.w man 22. sep 2008 18:59, rettet i alt 1 gang.
RedSea
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
17
Postnummer: 2791 Dragør
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Dragør, Amager

Indlæg af RedSea »

tror da ikke der er nogen der kalder mig løgner?? det kan jeg da ikke læse ud af nogle af indlæggene....
... intet vand i stuen for tiden ...
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2002

Indlæg af Lord Mike »

Mange i denne tråd drager konklutioner ud fra en total manglede viden omkring hvad der endelig er sket, hvor er det dog typisk :BA

Husk på at enhver historie har 2 sider og her høres kun fra den ene, og hvis Lykke er utilfreds med selve forløbet omkring købet så burde hun tage kontakt til Decocean og derved få løst sagen i al fordragelighed, for jeg er ikke 1 sekund i tvivl om at det vil være i begges intresse.
Brugeravatar
enzo65
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
17
Postnummer: 4440 Mørkøv
Geografisk sted: Mørkøv

Indlæg af enzo65 »

Jeg ønsker ikke at kalde nogen løgner. Men jeg tror ikke på at en med så stor saltvands erfaring som Carsten ikke vil kunne se om en koral er i live, og hvis Lykke ikke har erfaring til at kunne se det, tror jeg nærmere at det er der misforståelsen er opstået. Koralen kan jo sagtens have være i live da den blev solgt men kan så være død da den kom i Lykkes akvarium.
Lord Mike du har fuldstændig ret det er noget som kunden og forhandleren skulle kunne løse i al fordragelighed.
Brugeravatar
joekill
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1994
Geografisk sted: 4600

Indlæg af joekill »

ronny.w skrev:Får man stadigvæk smidt døde koraller over disken hos decocean ?? Nu du siger vigtige råd og kyndig vejledning
Syntes jeg læste noget herinde om det, at de sælger døde koraller som hvide koraller ;)
Men ud over det er det sikkert et rigtig godt sted at handle
Syns lige I sku se et billede af en koral fra Decocean. Den er fra 90kr's hylden.
Bevares, den var da lidt bleg da jeg købte den, men man ku ane de blå spidser og polypperne. Og igen, 90 kr !!! :smart:
Her er den 1½ måned efter køb, og den vokser stærkt.
acro-bluetip-joekill (Small) (2).jpg
acro-bluetip-joekill (Small) (2).jpg (100.48 KiB) Vist 982 gange
:whistle: 200x60x60 = 720L
Knut-Arne Berg
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
16
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 1999

Indlæg af Knut-Arne Berg »

joekill skrev:
ronny.w skrev:Får man stadigvæk smidt døde koraller over disken hos decocean ?? Nu du siger vigtige råd og kyndig vejledning
Syntes jeg læste noget herinde om det, at de sælger døde koraller som hvide koraller ;)
Men ud over det er det sikkert et rigtig godt sted at handle
Syns lige I sku se et billede af en koral fra Decocean. Den er fra 90kr's hylden.
Bevares, den var da lidt bleg da jeg købte den, men man ku ane de blå spidser og polypperne. Og igen, 90 kr !!! :smart:
Her er den 1½ måned efter køb, og den vokser stærkt.
acro-bluetip-joekill (Small) (2).jpg
[/quote

Ett riktigt røverkjøp,om jeg får lov å si det :biggrin:
Blir jo litt sånn "forundringspakke"dette med å kjøpe koralle som har stått en stund i enkelte butikk-stamper dessverre..
En kan være heldig å finne noen perler..
Litt irriterende her hjemme også,at forhandlerne ikke seg seg maken/økonomiskt verdt,å tilføre det som skal til av sporstoffer/lys for å holde farver ved like på koraller,med det resultat av at korallene fremstår veldigt mye i det brune over tid i karene deres..
Kommer en innom forhandler en tid etter at de motok sin sending,så blir det nesten umuligt å "se"på enkelte koraller, hva de egentligt er..
men.. du var som sagt heldig der ja.. :y
pokjo
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
17
Postnummer: 2610 Rødovre
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Rødovre

Indlæg af pokjo »

Jeg kan kun sige gode ting om Decocean, Carsten er en super flink fyr, jeg syntes det er fint at butikken ikke ligner en popsmart tøj butik på strøget, passer mig fint.

Hvis du bor på sjælland er det helt sikkert en tur vær.
225liter Deltec MCE600 250w HQI Nano Steamer 6045
melau
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
17
Postnummer: 4700 Næstved
Geografisk sted: Næstved

Indlæg af melau »

lykke blev jo hevet ind i denne tråd, så sige han har hængt nogen ud er da helt forkert, og han levede bare med den var død, og længer var den ikke inden denne tråd, nu er en fjer så bare blevet til 100 høns

og lige meget hvad så kan selv den bedste lave fejl. det må selvfølgelig helst ikke ske, men det kan aldrig undgås helt. vi er dog kun mennesker og ikke maskiner.

så drop dog denne tråd og lad carsten og lykke klare den selv, hvis det ikke bare går i glemmebogen, istedet for 100 mennesker blander sig i noget de ikke ven en pind om.
Kirling
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2008

Indlæg af Kirling »

nu stopper i sku drenge.. jeg har snakket med carsten.. og jeg har aldrig prøvet at hænge ham ud over forum.. som melau skriver så er jeg blivet hevet ind i tråden.. men har haft en god snak med carsten og kan forsikre jer alle om at det ikke er sidste gang jeg har handlet der.. punktum syntes du skulle lukke tråden brian
Brugeravatar
Hvidtfeldt
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 5240 Odense NØ
Geografisk sted: 5240 Odense

Indlæg af Hvidtfeldt »

Ikke noget alligevel :)
Akvarie på 250 L i opstarts fasen!