Oplæg til debat - Siden saltvandsforum.dk

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Oplæg til debat - Siden saltvandsforum.dk

Indlæg af Brian »

Hvad syntes du ???

Vi gør hvad vi kan for at holde os teknisk up to date men det er jo ikke alt for en hjemmeside.... Så jeg håber at jeg med denne tråd kan få lidt ris og ros feedback som forhåbentligt kan bringe noget konstruktivt på banen :)

Så derfor spørger jeg nu jer alle - Også jer som sidder i busken og ikke skriver så tit det er nu i skal lave indlæg nr 5

- Hvad syntes du ?
- Hvad mangler du ?
- Hvad er du glad for ?

Tænk på funktioner, personer, regler, layout, konkurrencer, smilies, fejl, hastighed - med andre ord alt !

Ordet er frit

Vi bliver kun bedre hvis du siger noget - og tro mig vi forventer med fælles tiltag dagligt at være den bedste på nettet :beer:
Mvh
Brian

[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)[/center]
Brugeravatar
Helena
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense NØ

Re: Oplæg til debat - Siden saltvandsforum.dk

Indlæg af Helena »

Hvorfor bliver en profil der ikke har været i brug i årevis, og måske kun har skrevet et enkelt indlæg eller 2 ikke slettet? Fordi hvis jeg skal finde en bruger, som jeg måske har brug for at sende f.eks en pb til kan jeg jo være uheldig at skal læse mig igennnem en masse, eller kunne de måske sorteres efter alfabetet?
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
Brugeravatar
Lars S
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 8963 Auning
Saltvand siden?: 1989
Geografisk sted: Auning - Djursland / Jylland
Kontakt:

Indlæg af Lars S »

Uden at det kun skal være klap på ryggen til alle jer som køre denne site ikke mindst Brian, så syndtes jeg at dette er det beste sted for saltvands nørder som vi alle er mere eller mindre.

Hvis jeg skulle savne noget så er det de personlig noter som var der inden den sidste store opdatering, den savner jeg.

At man selv kan lukke ( Låse ) en tråd f.eks. ved køb salg mm.

Men det er små ting, som jeg godt kan leve uden, men det ville være dejligt at have dem, ellers så mener jeg den er kanon.
Mvh. Lars Steen
Billede
530 l. Low tech.

http://www.websteen.dk import bla. saltvands artikler fra Kina & Hong Kong.
Brugeravatar
christiantt
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Silkeborg

Indlæg af christiantt »

Jeg syntes at det er lige i overkanten med smileyer. Det kan godt være en smule uoverskueligt at finde en man vil bruge, når det ser ud som om der er flere tusinde der er at vælge imellem :P

Der ud over syntes jeg at der skal være en knap med "vis nye indlæg" på alle sider. Det er oftest den knap jeg bruger, så den kunne være rar at have adgang til fra alle sider (f.eks. ens indbakke eller inde under hver enkelt topic) :)
Brugeravatar
KimJ
Foxface
Foxface
Reactions:
16
Postnummer: 4863 Eskilstrup
Saltvand siden?: 1979
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af KimJ »

Et udmærket forum, men jeg synes at det er lidt trivielt, at salgsannoncer kommer med som debatindlæg på forsiden, ikke mindst fordi det åbenbart er tilladt at bruge siden til at sælge alt muligt ikke-akvarierelateret ragelse.
En speciel annoncesektion, som man kan nøjes med at se på, hvis man leder efter et eller andet, ville efter min mening være at foretrække.
Brugeravatar
Daniel1
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
19
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 2006

Indlæg af Daniel1 »

Jeg bliver tit smidt af og skal logge på igen... sker ofte nogle gange om ugen, ved tryk på "vis nye indlæg"
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

En lille ting som jeg synes er irriterende, er i salgannoncer. At en evt. køber skriver Pb afsendt, det figrerer som nyt indlæg og er egentligt os andre ganske ligegyldigt.
Jeg savner også noterne. Jeg logger ofte ind fra forskellige maskiner, rundt om i landet, og derfor ville det være rart igen at have sin egen lille mappe hvor telefon numre og lign kan ligge.
Hastigheden synes jeg er blevet god,og der er ikke så mange fejl som tidligere.
AndersNT
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8000 Århus C

Indlæg af AndersNT »

Generelt set er jeg meget tilfreds. Syntes faktisk siden fungerer rigtig godt i forhold til andre store fora.

Kunne dog godt tænke mig muligheden for, kunne søge og kun se overskrifter efter søgningen. Hmm. blev mere knudret end det skulle have været. Jeg vil gerne kunne søge på trådes overskrifter, og når søgningen så kommer frem, så vises kun overskrifter. Måske det allerede er muligt, men så har jeg overset det på det groveste :)
Ville også være rart, hvis den ikke viser hvert indlæg, fra den tråd som man så finder, i søgningen.

Men keep up the good work! :)
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Tak til alle - i har forstået budskabet ;) Jeg vil forsøge at svare alle kort, tag det ikke som kritik at det er et kort svar. Alt ryger i excel ark her så jeg har en liste at arbejde ud fra.

Helena - Det gør de skam også(slettes), ofte endda ;) Du kan finde brugere her http://www.saltvandsforum.dk/memberlist.php og du klikker bare i toppen af listen på det du vil sortere efter, navn, lokation osv osv.

Lars S- Tak og du kan selv låse emner ved køb/salg se i nederste venstre hjørne alt efter template. Ang noter tror jeg ikke de kommer igen da nærmest ingen brugte dem.

Christiantt - Den knap har du vel allerede i Log ind/ud boksen samt menu boksen eller ?

KimJ - Ok men sådan er det desværre bygget op.

Daniel1 - Det er ikke godt, men jeg vil tro at det er et cookie problem på din egen maskine ?

Carsten - Ok en til med noterne, måske de er nødvendige :D Ang det med at skrive PB afsendt så må det henstå som en åben opfordring til folk fra din side :)

AndersNT - Faktisk en ting jeg også selv syntes, det tror jeg at jeg vil arbejde videre med.
Mvh
Brian

[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)[/center]
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Indlæg af Hougaard »

AndersNT skrev:Generelt set er jeg meget tilfreds. Syntes faktisk siden fungerer rigtig godt i forhold til andre store fora.

Kunne dog godt tænke mig muligheden for, kunne søge og kun se overskrifter efter søgningen. Hmm. blev mere knudret end det skulle have været. Jeg vil gerne kunne søge på trådes overskrifter, og når søgningen så kommer frem, så vises kun overskrifter. Måske det allerede er muligt, men så har jeg overset det på det groveste :)
Ville også være rart, hvis den ikke viser hvert indlæg, fra den tråd som man så finder, i søgningen.

Men keep up the good work! :)
Det kan man allerede, "Vis resultat som "Emner" og "Søg i overskrifter" skal blot vælges på søgesiden.
Brugeravatar
Lars S
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 8963 Auning
Saltvand siden?: 1989
Geografisk sted: Auning - Djursland / Jylland
Kontakt:

Indlæg af Lars S »

Brian : måske er der ikke så mange der brugte de private noter, men det var en rigtig go' ide til at gemme gode link, tlf. mail adresser, link til gode tråde her på forumet, jeg savner dem :pray: please jeg håber at de kan komme på igen.
Mvh. Lars Steen
Billede
530 l. Low tech.

http://www.websteen.dk import bla. saltvands artikler fra Kina & Hong Kong.
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2002

Indlæg af Lord Mike »

Lars S skrev:Brian : måske er der ikke så mange der brugte de private noter, men det var en rigtig go' ide til at gemme gode link, tlf. mail adresser, link til gode tråde her på forumet, jeg savner dem :pray: please jeg håber at de kan komme på igen.
Helt enig med Lars S :y
Brugeravatar
Mikkel E
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 8210 Århus V
Saltvand siden?: 2006

Indlæg af Mikkel E »

Jeg synes der mangler billedet i højre side, så man hurtigt kan trykke sig ud på portalen. Jeg ved godt at der er kommet den funktion i venstre side, men billedet er nemmere og sjovere at klikke på og så bliver toppen af siden og mere symetrisk ;)

Jeg vil også gerne have noter tilbage, men ellers er der ikke lige noget jeg kan komme i tanker om, det fungere super for tiden :GO
Brugeravatar
joekill
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1994
Geografisk sted: 4600

Indlæg af joekill »

Ku være rart hvis man ku' slette sine egne salgsannoncer !
:whistle: 200x60x60 = 720L
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"