Er min kofisk død?

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
keanu
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
16
Postnummer: 2400 København NV
Geografisk sted: København NV

Er min kofisk død?

Indlæg af keanu »

Nu spørger jeg sikkert dumt, men kan en ko fisk som nogen andre fisk "spille død"?

Min søde kæreste har været så venlig at købe en ål, en erimit, og så en kofisk, men som den eneste ser den noget stille ud i posen :(
Dog ser den ellers pæn ud? så enten spiller den død, eller også er den lige død?
Billede
Morten P.
Foxface
Foxface
Reactions:
19
Postnummer: 8200 Århus N

Re: Er min kofisk død?

Indlæg af Morten P. »

Ja hvis du ikke kan se nogen form for finne-/gælleaktivitet så er det nok ganske sandsynligt at den er død...

Har du prøvet at puffe til den...?

/Morten
Thue
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: middelfart

Indlæg af Thue »

er bange for at den er død. Da min døde var jeg også meget i tvivl for man kunne slet ikke se på den at den var død den så stadig meget levenede ud pga den hårde skal den er omgivet af så den går ikke i opløsning lige som andre fisk. så hvis den ikke bevæger sig så er det sket

Mvh Thue
keanu
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
16

Indlæg af keanu »

Ok! tak for svarene, var også ret sikker på det, men ville bare lige tjekke, synes som sagt at den så ret indtakt ud :) Nå men den ryger desværre ud, bare lige ærgeligt, den nåede ikke engang ud af posen før den var død, ret sure penge :(
Billede
Morten P.
Foxface
Foxface
Reactions:
19
Postnummer: 8200 Århus N

Indlæg af Morten P. »

Hvad med at kontakte forhandleren? Man hører da ofte om meget sympatiske forhandlere som er til at snakke med når man ikke engang når at få fisken i akvariet før den er død.

/Morten
pokjo
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
17
Postnummer: 2610 Rødovre
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Rødovre

Indlæg af pokjo »

keanu skrev:Ok! tak for svarene, var også ret sikker på det, men ville bare lige tjekke, synes som sagt at den så ret indtakt ud :) Nå men den ryger desværre ud, bare lige ærgeligt, den nåede ikke engang ud af posen før den var død, ret sure penge :(
Hvor er den købt?
225liter Deltec MCE600 250w HQI Nano Steamer 6045
keanu
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
16

Indlæg af keanu »

Jeg vil helst ikke kommentere på hvor, da jeg nødigt vil hænge forhandleren ud, eller noget, men jeg kan sige at han er kanon, og vi fik faktisk en ny, det er bare en fandens god service, og han holder sgu altid det niveau :) Jeg er jo fra København nv, så kan i selv regne ud hvem der er tale om :-)
Billede
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"