Er der en bedre/billigere måde at tilsætte magnesium?
Jeg bruger vand direkte fra hanen(ikke spamme mig pga. dette

Jeg syntes du ligger inde med det hele, sidste gang var den en skummerJeg ligger inde med sådan et sæt, lasse.
LOL jeg har alt mulig lort ligggende, når jeg komme i mine gemmerLasse skrev:Jeg syntes du ligger inde med det hele, sidste gang var den en skummerJeg ligger inde med sådan et sæt, lasse..
ehhhh, jeg troede at det var en af de ting RO/OO fjerner fra vandetaf Carsten:
Da der ikke er tungmetaler i vandhanevand
Jeg tror næppe at vand med tungmetaller får lov til at komme ud i vores haner til drikkevandLasse skrev:ehhhh, jeg troede at det var en af de ting RO/OO fjerner fra vandetaf Carsten:
Det gør de, har du ikke set operation X eller va det fakta.Bruno skrev:Jeg tror næppe at vand med tungmetaller får lov til at komme ud i vores haner til drikkevandLasse skrev:ehhhh, jeg troede at det var en af de ting RO/OO fjerner fra vandetaf Carsten:
Uhhh nu er vi vist ude i hårkløverironny.w skrev:Det gør de, har du ikke set operation X eller va det fakta.Bruno skrev:Jeg tror næppe at vand med tungmetaller får lov til at komme ud i vores haner til drikkevandLasse skrev:ehhhh, jeg troede at det var en af de ting RO/OO fjerner fra vandetaf Carsten:
Hvor de fleste af de billige vandhaner folk køber i bilka & hjem og fix & silvan, er lavet i kina, på et eller andet Smelte værksted eller hvad det hedder, hvor de både afskaffer Dæk og andre metaler, for derefter at Smede nogen billige vandhaner til folk, i selv samme Ovn