Akvarie planlægger forum
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2100 København Ø
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: København Ø
Akvarie planlægger forum
Hejsa,
Jeg skal til og igang med og designe mit nye setup og vil meget gerne lave en tråd med overvejelser og spørgsmål.. Men jeg kan ikke rigtigt finde stedet til det?
Overvejede medlemmernes akvarier, men det er vist mest tænkt til billeder? Så er der DIY forummet, men det er måske mere egnet til enkelte projekter og man kan vel ikke kalde et helt setup for DIY, når DIY er at købe de enkelte dele, hehe?
På generel saltvandssnak forsvinder emnerne hurtigt ned i bunken..
Ellers så peg mig lige et sted hen hvor sådan en tråd er passende også vil jeg starte min der.
Medlemmernes akvarie er nok det forum der umiddelbart frister mest, fordi det er der jeg selv er gået ind for at lure andres akvarier og fordi andre har lavet deres akvarie bygge tråde der.. Kan jeg forresten ændre emnet når størrelse og mål engang ligger helt fast ? Så er medlemmernes akvarie vist forummet..
Eller giver det mening med et helt nyt underforum til akvarie planlægning?
/Henrik
Jeg skal til og igang med og designe mit nye setup og vil meget gerne lave en tråd med overvejelser og spørgsmål.. Men jeg kan ikke rigtigt finde stedet til det?
Overvejede medlemmernes akvarier, men det er vist mest tænkt til billeder? Så er der DIY forummet, men det er måske mere egnet til enkelte projekter og man kan vel ikke kalde et helt setup for DIY, når DIY er at købe de enkelte dele, hehe?
På generel saltvandssnak forsvinder emnerne hurtigt ned i bunken..
Ellers så peg mig lige et sted hen hvor sådan en tråd er passende også vil jeg starte min der.
Medlemmernes akvarie er nok det forum der umiddelbart frister mest, fordi det er der jeg selv er gået ind for at lure andres akvarier og fordi andre har lavet deres akvarie bygge tråde der.. Kan jeg forresten ændre emnet når størrelse og mål engang ligger helt fast ? Så er medlemmernes akvarie vist forummet..
Eller giver det mening med et helt nyt underforum til akvarie planlægning?
/Henrik
- Dezon
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7400 Herning
- Geografisk sted: Herning
Re: Akvarie planlægger forum
der burde være et forum omkring start op af saltvand, hvor man kan få luftet sine idér og spørgsmål
- Nolan
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8970 Havndal
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Demstrup
Det er der allerede - det hedder "Ny i faget?"... http://www.saltvandsforum.dk/viewforum.php?f=2Dezon skrev:der burde være et forum omkring start op af saltvand, hvor man kan få luftet sine idér og spørgsmål
/Kim
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
Tjae der er jo allerede "Ny i faget" forummet.. Det var jo også en mulighed at lave tråden der?
- Dezon
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7400 Herning
- Geografisk sted: Herning
ja ok det havde hjeg lige over set.. sorry
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 5000 Odense C
- Geografisk sted: Odense
Men man er jo ikke nødvendigvis ny i faget fordi man planlægger et nyt setup!
Innovative Marine 30 gallon, skummer Skim Mate Midsize , MP 10 , Kessil 350A Led.
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
- Nolan
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8970 Havndal
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Demstrup
Nej, men det er så dér de andre fora kommer ind i billedet:leifkrarup skrev:Men man er jo ikke nødvendigvis ny i faget fordi man planlægger et nyt setup!
Generel saltvands snak
Lys, filtrering og andet teknik
Osv...
/Kim
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
Ok ok - Der er måske rigeligt med forums... Så hvor ser i helst at jeg poster en tråd med tankerne omkring mit setup?
Snakken kommer til at dreje sig om:
- Lys
- Skummere
- Cirkulation
- Stenopsætninger
- Bord
- Sump
- Overløb
Hvis ikke der er overvældende modstand vil jeg poste i medlemmernes akvarie også lade tråden være en der dækker fra nu og til jeg er færdig... Det er måske også godt på den måde..
Snakken kommer til at dreje sig om:
- Lys
- Skummere
- Cirkulation
- Stenopsætninger
- Bord
- Sump
- Overløb
Hvis ikke der er overvældende modstand vil jeg poste i medlemmernes akvarie også lade tråden være en der dækker fra nu og til jeg er færdig... Det er måske også godt på den måde..