Carsten skrev:Har lige et spørgsmål. Hvad med fragt?? Vi har jo trods alt betalt for en masse kilo som vi ikke har kunnet bruge til noget som helts.
KORALLER IMPORT - MARTY
- RonniA
- Foxface
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 110% Greve
- Kontakt:
Re: KORALLER IMPORT - MARTY
Marty kan du ikke lige svarer på dette spørgsmål, og evt. priser på fragt og hvad tid vi skal afhente i lufthavnen.
Følg mit hjørneakvarie projekt her: http://www.abra.dk eller http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=7411
video: http://abra.dk/images/stories/guldtun/MVI_3605.html
Er der nogle der har fået af vide hvad tid det er i lufthavnen i morgen og nogle priser på fragt og hvad vi får tilbage af penge for de døde annemoner vi ikke havde bestildt sidst ???
Vi har intet hørt fra Marty som er sunket i jorden og han tager ikke tlf..den har han nok taget med sig.
Steen
Vi har intet hørt fra Marty som er sunket i jorden og han tager ikke tlf..den har han nok taget med sig.
Steen
jeg er færdig med at skríve mere i denne tråd , så dem der vil spørge om noget må ringe til mig selv ... dem som har noget med sagen at gøre har mit nummer ....
alle kan ringe til mig for info om hvornår / hvordan ...
sp diving : nej ... jeg er ikke sunket i jorden ,men har også en familie jeg skal tage mig af ... har nogle ringet må de ringe igen ...det er sagt til dig en´gang ... du får ikke noget tilbage for de anemoner der døde ved dig ... denne sag skal gerne stoppe nu, og der er ligesom ikke evigheds garanti på saltvands fisk / anemoner mm. og det er ikke til diskution .
alle kan ringe til mig for info om hvornår / hvordan ...
sp diving : nej ... jeg er ikke sunket i jorden ,men har også en familie jeg skal tage mig af ... har nogle ringet må de ringe igen ...det er sagt til dig en´gang ... du får ikke noget tilbage for de anemoner der døde ved dig ... denne sag skal gerne stoppe nu, og der er ligesom ikke evigheds garanti på saltvands fisk / anemoner mm. og det er ikke til diskution .
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 2791 Dragør
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Dragør, Amager
hehe, er helt sikker på der skal betales fragt igen... men manden tør åbenbart ikke skrive det i offentligt forum... vildt...
... intet vand i stuen for tiden ...
da du intet har med sendingen at gøre kommer det ikke dig ved !!!! men jo.... selvfølgelig skal der betales fragt ...
- Robcus
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2300 København S
- Geografisk sted: Maltagade 5, st. 2300 København S
Nogen som kan tage imod mine varer ??
Da jeg ikke selv har mulighed for at afhente dem.
Det skal være en som bor i nærheden af Amager, da jeg bor der.
Skriv til mig på 40 83 87 95, da jeg så kan svare tilbage om I skal hente mine ting.
Da jeg ikke selv har mulighed for at afhente dem.
Det skal være en som bor i nærheden af Amager, da jeg bor der.
Skriv til mig på 40 83 87 95, da jeg så kan svare tilbage om I skal hente mine ting.
Niels C. Christensen
330 L + 76 L sump/refugium, skimmerbeast 1200P, 2 x Tunze nano, 250 W Ufo Classic HQI

330 L + 76 L sump/refugium, skimmerbeast 1200P, 2 x Tunze nano, 250 W Ufo Classic HQI

Lige lidt info.
Der er udlevering ca. Kl 11.00 ved macdonalds i lufthavnen i morgen.
Husk at hente eller modtage dine sager ellers må ens penge ses som tabt .
Hvordan lige det, når nu over et år efter vi ikke har fået hvad vi bestildte af vare og de vare der kom var FORKERTE DEM BETALTE VI FRAGT FOR i mine øjne er det svindel og kan man ikke hente signe vare med en varsel på under 26 timer så er pengene spildt efter hvad Marty mener.
Det er sgu humor på højt plan.
Lige en ting mere han skriver at ikke alle får deres vare de har GLEMT at pakke dem
... Han tilbyder man bestilder igen eller ser sine penge tabt ...
Fed måde at drive foretning på
Nå jeg måtte ikke sende mailen ud derfor har jeg også kun snakket lidt om den.
Steen
Der er udlevering ca. Kl 11.00 ved macdonalds i lufthavnen i morgen.
Husk at hente eller modtage dine sager ellers må ens penge ses som tabt .
Hvordan lige det, når nu over et år efter vi ikke har fået hvad vi bestildte af vare og de vare der kom var FORKERTE DEM BETALTE VI FRAGT FOR i mine øjne er det svindel og kan man ikke hente signe vare med en varsel på under 26 timer så er pengene spildt efter hvad Marty mener.
Det er sgu humor på højt plan.
Lige en ting mere han skriver at ikke alle får deres vare de har GLEMT at pakke dem

Nå jeg måtte ikke sende mailen ud derfor har jeg også kun snakket lidt om den.
Steen
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Marty har desværre måtte forlade skuden og i er derfor nødt til at benytte andre kontakt former for videre formidling i denne sag.
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=14&t=19402
Beklager men det kunne ikke være anderledes.
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=14&t=19402
Beklager men det kunne ikke være anderledes.
Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

- gozar
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 19
- Geografisk sted: Hillerød
Lige en sidste besked fra Marty.
Slettet af admin, Martin har ingen kredit tilbage her. Hverken som egen bruger eller via andre. Oprettes der nye brugere fra andre IP adresser som han har brugt spærres dette også. Jeg vil aldrig se noget fra den mand igen før vi mødes i retten - pokkers kl blev over 20 men så må vi jo i retten, godt man har en god advokat på hånden
Slettet af admin, Martin har ingen kredit tilbage her. Hverken som egen bruger eller via andre. Oprettes der nye brugere fra andre IP adresser som han har brugt spærres dette også. Jeg vil aldrig se noget fra den mand igen før vi mødes i retten - pokkers kl blev over 20 men så må vi jo i retten, godt man har en god advokat på hånden

-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
Det var da også på tide at den fusker, krejler, snydepels, hundehandler bliver ekskluderet herinde fra. tak Brian.
Jeg har virkelig ondt af jer der venter på koraller i den her sending og håber virkelig på det bedste for Jer.
Hvis det går helt galt igen, håber jeg virkelig at i går rettens vej og får nogle af jeres penge retur.
Jeg har virkelig ondt af jer der venter på koraller i den her sending og håber virkelig på det bedste for Jer.
Hvis det går helt galt igen, håber jeg virkelig at i går rettens vej og får nogle af jeres penge retur.
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
"Personligheds krændelse" - harharhar... den var sgu da ny. Ærekrænkelse (injurie) kan jeg forstå. Men hov vent lige, injurie anklager skal ikke gå gennem politiet, men via "privat påtale". Altså må Martin selv hyre en advokat til at føre en injurie sag mod "saltvandsforum.dk". Men det kan man ikke (så vidt vides), så må han altså lave individuelle retssager mod de folk der har skrevet grimt om ham = hans kunder. Og i et land så lille som Danmark er det meget få virksomheder der har overlevet at føre retssager mod deres kunder over en bred kam.Vor store leder skrev:Brugeren Marty(Martin) har idag valgt at true saltvandsforum.dk med politi og retssag(grundet personligheds krænkelse) og er derfor blevet permanent bandlyst fra siden.
Men vist det virkelig er "Personlighedskrænkelse" (prøv engang at Google det

- RonniA
- Foxface
- Reactions:
- 19
- Geografisk sted: 110% Greve
- Kontakt:
Er der nogen fra stor københavn der kan tage en kasse for carsten og stilhoff jeg skulle have taget den for dem, men har lige talt med marty og jeg får ikke nogen med denne sending, og det er sku mega sur røv at bruge en havl dag på at hente andres koraller når man ikke selv skal hente noget...
PLEASE HÆÆÆÆÆÆLP.....
PLEASE HÆÆÆÆÆÆLP.....
Følg mit hjørneakvarie projekt her: http://www.abra.dk eller http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=7411
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6700 Esbjerg
- Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
- Kontakt:
Jeg har faktisk en mail fra ham, hvor han tilbyder folk at købe VF L046 maller ( som er ulovlig impoteret )
Kan også sagtens sendes, hvis der bliver noget advokat stas fra hans side
Kan også sagtens sendes, hvis der bliver noget advokat stas fra hans side
-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
- Saltvand siden?: 2006
Hej Øboere, kommer I ikke med hurtig opdatering her i formiddag. Kommer korallerne til tiden og indeholder kasserne det bestilte?
Det er rart at vide når man har huset fuldt af gæster, skal arbejde til kl 18 og pludselig med dags varsel skal til Midtjylland og hente koraller, hmmm.
Vi krydser fingre for at det meste af det bestilte kommer frem i god stil
MVH
Niels
Det er rart at vide når man har huset fuldt af gæster, skal arbejde til kl 18 og pludselig med dags varsel skal til Midtjylland og hente koraller, hmmm.
Vi krydser fingre for at det meste af det bestilte kommer frem i god stil

MVH
Niels
SPS : Stability provides succes
- Bosse
- Dragefisk
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Geografisk sted: Aalborg
heldigvis for os alle kommer da vist snart en slutning på dette cirkus, enten om det bliver i retten eller ved udlevering. En skam det skal ende med dette. Det er ikke til gode for saltverdenen overhovedet.
Nyt akvarie, opdateres snarest med billeder
viewtopic.php?f=93&t=21670&p=226186#p226186
- Bosse
- Dragefisk
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Geografisk sted: Aalborg
I øvrigt kunne det efter min mening være fint at få afgjort i retten hvad der er af rettigheder osv. ved medimport. Dette må vel blive et emne hvis Marty stævner halvdelen af saltvandsforum 
Men en opfordring, hiv han nu for pokker i retten.

Men en opfordring, hiv han nu for pokker i retten.
Nyt akvarie, opdateres snarest med billeder
Der var ingen koralle til mig og ronnia i denne sending.
steen
steen
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Første opdatering af importen.
Totalt fiasko.
Den kasse som jeg delte med Stillhoff, kostede for det første 1200 kroner, hvilket betyder at fragten er over 120 kroner kiloet.
i kassen var der:
1 stk C. binspinosus
1 stk P. semicurkulatus halvvoksen. Fyldte det halve af kassen
2 sten med henholdvis 1 og 2 Ricordia floida/yuma er ikke foldet ud endnu.
1 stendød anemone
2 sten med noget som jeg ikke på nyværnde tidspunkt kan identificere men ligner noget microspisk polyp.
Kan desværre ikke nå at tage et billed af dem, da jeg er på vej på arbejde.
Uden at vide hvad Stillhoff har bestilt vil jeg sige det er helt i skoven efter hvad der er bestilt. Jeg selv skulle have 2 koraller, 1 Montipora og Acanstrea.
Totalt fiasko.
Den kasse som jeg delte med Stillhoff, kostede for det første 1200 kroner, hvilket betyder at fragten er over 120 kroner kiloet.
i kassen var der:
1 stk C. binspinosus
1 stk P. semicurkulatus halvvoksen. Fyldte det halve af kassen
2 sten med henholdvis 1 og 2 Ricordia floida/yuma er ikke foldet ud endnu.
1 stendød anemone
2 sten med noget som jeg ikke på nyværnde tidspunkt kan identificere men ligner noget microspisk polyp.
Kan desværre ikke nå at tage et billed af dem, da jeg er på vej på arbejde.
Uden at vide hvad Stillhoff har bestilt vil jeg sige det er helt i skoven efter hvad der er bestilt. Jeg selv skulle have 2 koraller, 1 Montipora og Acanstrea.
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
wow, 120kr kiloet så er det eddermaneme betalt...... jeg er så ked af det på jeres vegne
- Bruno
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4700 Næstved
- Geografisk sted: Næstved
Er det ikke på tide I trækker en streg i sandet og stævner ham 

- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Syntes godt nok også at i er gode af jer. Manden tager røven på alle de folk han kan komme til.
Helt i orden at i giver ham en chance. men at i lader det stå hen op imod 1 år. fatter jeg ingen ting af.
I har et helt igennem kanont netværk herinde og hvis i nu tog alle sammen og slog jer sammen en gang for alle og få sat en stopper for marty og kræve alle jeres penge tilbage.
Han tager røven på jer og kun jer, vi i så lade det stå til beder i jo et eller andet sted selv om det.
Nu er i så mange der er involveret i det her. Hvad så med at få lavet en liste over disse folk og slå jeres hoveder sammen og find den bedste løsning på at stævne ham og gører krav på alle jeres penge.
Husk at tage billeder af hvad i får, for i "Skal" aldrig nogensinde betale fragt eller penge for noget som i ikke har bestilt.
Jeg er bare glad for at jeg ikke har købt noget, tror sgu ikke min tålmodighed havde holdt i et år og kunne nemt have dummet mig.
Helt i orden at i giver ham en chance. men at i lader det stå hen op imod 1 år. fatter jeg ingen ting af.
I har et helt igennem kanont netværk herinde og hvis i nu tog alle sammen og slog jer sammen en gang for alle og få sat en stopper for marty og kræve alle jeres penge tilbage.
Han tager røven på jer og kun jer, vi i så lade det stå til beder i jo et eller andet sted selv om det.
Nu er i så mange der er involveret i det her. Hvad så med at få lavet en liste over disse folk og slå jeres hoveder sammen og find den bedste løsning på at stævne ham og gører krav på alle jeres penge.
Husk at tage billeder af hvad i får, for i "Skal" aldrig nogensinde betale fragt eller penge for noget som i ikke har bestilt.
Jeg er bare glad for at jeg ikke har købt noget, tror sgu ikke min tålmodighed havde holdt i et år og kunne nemt have dummet mig.
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Så må man da håbe at jyderne åbner kasserne og kigger inden de betaler fragt for anden/tredje gang.
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 18
- Geografisk sted: jylland
Har lige været ude ved Marty for at hente en kasse og blev mødt med nogle helt urimelige krav. Skulle ligge 500 kr til fragt uden at måtte se hvad der er i vores kasse, så det nægtede jeg. Jeg har allerede smidt penge nok ud på ham og ønsker selvfølgelig at sikre mig at det jeg endelig får, er det han har lovet.
Så valgte at køre uden at få min kasse med.
Karl
Så valgte at køre uden at få min kasse med.
Karl
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8900 Randers
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: 8960 Uggelhuse
hold da op han er da den største svindler jeg nogensinde har hørt om
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Geografisk sted: Fredericia
det er jo lige før han burde kunne politianmeldes for svindel, men jeg er helt enig med Ronny, stævn ham
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
Jeg var med i Zimbas kasse og synes det er fuldstændigt ude i hampen. Vores sidste kasse var under halv fuld, desværre af sandanemoner og polypsten. Tror samlet købssum i kassen er 5000 kr.
At tyven og svindleren Martin så ikke engang vil lade os kigge i kassen inden fragten betales er da helt i skoven!!!! Synes det er fint Karl afviste det urimelige krav...
Der er en nok en grund til at jorden blev for varm under hans fødder på Sjælland, det samme er nok ved at ske herovre. Måske han skulle flytte til Grønland næste gang - der har de trods alt nok ikke hørt om hans forretningsmetoder endnu..
Og det er ikke injurier at kalde ham en tyv og svindler, han har solgt mig varer under falsk betegnelse og til en meget lavere værdi end oprindelige købstilbud.
At tyven og svindleren Martin så ikke engang vil lade os kigge i kassen inden fragten betales er da helt i skoven!!!! Synes det er fint Karl afviste det urimelige krav...

Der er en nok en grund til at jorden blev for varm under hans fødder på Sjælland, det samme er nok ved at ske herovre. Måske han skulle flytte til Grønland næste gang - der har de trods alt nok ikke hørt om hans forretningsmetoder endnu..

Og det er ikke injurier at kalde ham en tyv og svindler, han har solgt mig varer under falsk betegnelse og til en meget lavere værdi end oprindelige købstilbud.
SPS : Stability provides succes
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Der skal kun en mand til at lave en politi anmeldelse for svindleri.
Er der så 10 mand der ringer ind til samme station over nogen dage, så tager de det sgu seriøst
Er der så 10 mand der ringer ind til samme station over nogen dage, så tager de det sgu seriøst
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2000 Frederiksberg
- Geografisk sted: Frederiksberg
Jeg havde bestilt 5 frog fisk, en kejser, og 6 forskellige svampe:
Det skulle koste ca 4000 kr i fragt - tja, så er det betalt. Dette ville svare til ca. 61 kg, hvilket virkede meget underligt. Vi måtte ikke se indholdet eller få vejet kasserne.
Vi forlod stedet uden kasserne. Det viste sig efterfølgende, at der i den ene kasse var 2 frog fisk, som hver var 30 cm og dermed kostede 2000 kr. i fragt.
Det værste er, at Martin ikke kan fatte, at jeg betragter det som ikke levering, når man får to fisk i den størrelse. Hvis de kom i mit akvarie ville der ikke være plads til koraller eller vand ; )
Han skulle have verdens største olfert ; ) Håber at I graver ham ned i et sort hul over i Jylland, og at han aldrig kommer til at betræde øen igen - i givet fald skal han nok blive forvist.
Held og lykke med jeres koraller og fisk
Det skulle koste ca 4000 kr i fragt - tja, så er det betalt. Dette ville svare til ca. 61 kg, hvilket virkede meget underligt. Vi måtte ikke se indholdet eller få vejet kasserne.
Vi forlod stedet uden kasserne. Det viste sig efterfølgende, at der i den ene kasse var 2 frog fisk, som hver var 30 cm og dermed kostede 2000 kr. i fragt.
Det værste er, at Martin ikke kan fatte, at jeg betragter det som ikke levering, når man får to fisk i den størrelse. Hvis de kom i mit akvarie ville der ikke være plads til koraller eller vand ; )
Han skulle have verdens største olfert ; ) Håber at I graver ham ned i et sort hul over i Jylland, og at han aldrig kommer til at betræde øen igen - i givet fald skal han nok blive forvist.
Held og lykke med jeres koraller og fisk
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8900 Randers
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: 8960 Uggelhuse
søgeligt at sige men jeg håber sgu der er en der knalder ham en ordentlig en på skallen