hvor mange og hor tit?
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9830 Tårs
- Geografisk sted: nordjylland
hvor mange og hor tit?
et hurtigt spørgsmål.
hvor mange koraller må man komme i et 130L akvarium, og hvor mange af gangen og over hvor lang en periode?
hvor mange koraller må man komme i et 130L akvarium, og hvor mange af gangen og over hvor lang en periode?
- Alexcpdk
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Sydsjælland
Re: hvor mange og hor tit?
Så mange der kan være uden at de rør hinanden ( brænder hinanden ) du kan sådan set putte så mange i af gangen du vil, de belaster ikke systemet, snarre tværtimod.
Men dine værdiér skal være i top
Men dine værdiér skal være i top

Mvh
Alexander
510L 170x50x60cm med 2 x 150w HQI og 4 x 24W blå T5
Alexander
510L 170x50x60cm med 2 x 150w HQI og 4 x 24W blå T5
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 17
ok. ville nemlig lige være sikker inden jeg begyndte at smide en masse i, det ville jo være en skam hvis de belastede systemmet 

- AndersBaun
- Naso kirurg
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 4220 Korsør
- Geografisk sted: Korsør
bare lad være med anemoner, da de har en tendens til at svine en del... men HVIS du absolut vil have een, er det nok det bedste tidspunkt at sætte en i, da den vil vandre rundt til den finder sin rette plads, uden at brænde dine kommende koraler.

-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 17
- Per A
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hvidovre
Nu er det jo ikke alle arter der "blæser" rundt i akvariet.......det er et fantastisk dyr som man da ikke umiddeltbart bør diskvalificere på et spinkelt grundlag.morildvej320 skrev:vi har besluttet os for at vi ikke vil have en anemone, netop fordi at de vandre rundt i akvariet, og jeg har det lidt sådan når jeg har bestemt at det der kommer i akvariet skal være der hvor vi bestemmer det skal være, duer en anemone ik
Hilsen Per
Følgende sælges:
diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
Følgende sælges:
diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
- Bruno
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Næstved
Har du ikke nogen navne på arter, der ikke vandrer rundt så?Per A skrev:Nu er det jo ikke alle arter der "blæser" rundt i akvariet.......det er et fantastisk dyr som man da ikke umiddeltbart bør diskvalificere på et spinkelt grundlag.morildvej320 skrev:vi har besluttet os for at vi ikke vil have en anemone, netop fordi at de vandre rundt i akvariet, og jeg har det lidt sådan når jeg har bestemt at det der kommer i akvariet skal være der hvor vi bestemmer det skal være, duer en anemone ik
Jeg har selv haft en anamone og har også fravalgt at få en igen fordi den vadede rundt evig og alt tid.