I øvrigt du skulle vel ikke ligge inde med en stykke af den Stübers som jeg havde??
mit er dødt

Carsten, jeg tror efterhånden du er nummer 100 på listen over saltvands-akvarister der kunne tænke sig et stykke af en af mine Achanstreaér, og i særdeles den du også ønsker.Carsten skrev:Den er edder flot den der Achanstrea på næst sidste billed!!!Når den bliver stor nok til at få børn, så ved du hvor du skal henvende dig.
I øvrigt du skulle vel ikke ligge inde med en stykke af den Stübers som jeg havde??
mit er dødt
Teknikken er stort set som beskrevet tidligere i tråden, men her er en liste over teknikken:Brian skrev:Ser skide godt ud !
Giver du ikke lige 5 linier med den teknik du så er endt op med - du har jo startet med at snakke om dit lys
Du siger bare tilCarsten skrev:I øvrigt du skulle vel ikke ligge inde med en stykke af den Stübers som jeg havde??
mit er dødt
Hougaard skrev:Du siger bare tilCarsten skrev:I øvrigt du skulle vel ikke ligge inde med en stykke af den Stübers som jeg havde??
mit er dødt
Det er rigtigt at den ligner den Flemming har, men når man samligner dem er min mere skarp i farverne.martin skrev:Carsten: hvis jeg ikke tager 100% fejl så er den Achanstrea meget lig en flemming solgte ud af for et par måneder siden...
Købte en stump af den, skal se om jeg ikke kan få kreeret et billede når der kommer lys på.
Hej FlemmingAnagenys skrev:God "byggetråd". Fantastisk setup,og meget inspirerende! I særdeleshed kan jeg lide dit valg af skummer...![]()
Hvordan kører dine lys perioder, henholdsvis T5 og HQI ?
- Det ser godt ud Michael!
Mvh. Flemming
Godt set, er rettetpeder skrev:2 x 250w HQI: 14.00 - 10.00
Brian behøver jeg at sige at fruen og dig altid er velkommenBS skrev:synes det samme som Helena!
Tror snart jeg må komme forbi og kigge
Nej ikke mere men jeg har gjort, det skal dog siges at jeg ikke køre med det mere pga at det filter (Deltec FR509) jeg brugte ikke rigtig er stort nok til mit nye akvarie men på mit tidligere akvarie kørte jeg konstant med Rowaphos.peder skrev:Hej "Lord Mike", kører du Rowaphos 24/7
Hvordan kan man se/måle at den ikke er stor nok ( og det er dit filter jeg snakker omLord Mike skrev:Nej ikke mere men jeg har gjort, det skal dog siges at jeg ikke køre med det mere pga at det filter (Deltec FR509) jeg brugte ikke rigtig er stort nok til mit nye akvarie men på mit tidligere akvarie kørte jeg konstant med Rowaphos.peder skrev:Hej "Lord Mike", kører du Rowaphos 24/7
Regner med at køre med Rowaphos når jeg nu for købt mig et større filter.
Niller du ved udemærket godt at det ikke er et spørgsmål om størrelsen, men mere lyden når den rammer gulvetNiller skrev:Hvordan kan man se/måle at den ikke er stor nok ( og det er dit filter jeg snakker om![]()
) Har ingen erfaring med rowaphos, men dem jeg har set kører med det, der er der da ikke ret meget rowaphos i filteret???