Blot til information :
Med ny phpBB version frigivet samt ny PlusXL portal ude, vil jeg opdatere siden. Dette vil formodentlig ske mandag aften, hvor siden derfor vil gå offline i en 30-45 minutter.
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Så fik jeg det gjort, opdateret både forum og portal samt hele Dk sprog pakken...
Opleves der fejl kan jeg træffes på mail og PB som altid.
Har fortsat et par små gøremål så der kan opstå afbrydelser eller andre unormale situationer.
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Det var sært? Mit har aldrig passet efter det blev det nye SF, men nu efter sidste opdatering er det gået helt skævt.. jeg bruger Version 3.1.2 (5525.20.1), på en MacBook Air (13"??) i 1280x800... har du sat noget specielt op i Safari?
Hrmm.. nu har jeg slået album fra (da jeg altid bare får vist de der grimme spørgsmålstegn i stedet for billeder, indtil jeg logger ud igen så er der billedet) og nu ser det fint ud igen
Det takker mod skal jeg have fjernet igen, der er kommet lidt flere ting på i den nye version som jeg syntes er gejl...
Hej Brian
Hrmm nu ser det okay ud igen? altså ingen billeder i "album" menuen, men størrelsesforholdene passer igen, har du lavet ændringer Brian? Eller kan det måske ha noget at gøre med de billeder der ligger i "album" der har en anden størrelse nu?
ren nysgerrighed kommer der så på et tidspunkt i prosilver når man er inde i under nye indlæg, at foroven står "vis nye indlæg (xxx)" lidt irreterende der kun står på startsiden plus i højreside under nogen ting.
Thanks mod fjernet og der fejlsøges på den søge fejl siden har.
Og sidens mand på grafikken Starf, har atter lidt tid på hånden så der kommer snart mere saltvands grafik på siden, så den bliver lidt mere lækker !