Vi er atter ved at løbe tør for kandidater så lad os høre fra dig - du kender nok en som kender en hvis nabo engang passede hund for en som har lige den balje vi søger !

JohnnyK's er der blevet arbejdet på, først blev det udskudt efter Johnny's ønske (helt fair, der er nok ingen af os der er interesseret i at vise vores akvarie frem, når det ikke står så godt) men endte med jeg ikke hørte mere fra ham, men hvis du (Johnny) stadig er interesseret så er du mere en velkommen til at smide mig eller Brian en PB så skal vi nok finde ud af nogetlykke skrev:hva med at få johnnyk´s balje ind inden han lukker den ned den har sku fortjent det
eller lord mick´s den står også rigtog flot
Prøv at kigge herwondersurfer skrev:eller ronny fra greve ham med hjørneakvariet
Begge dele men mest det sidste.Killioten skrev:plejer folk selv at melde sig, eller bliver man angivet
Den tid jeg har stået for det har langt de fleste akvarier været nogen jeg har fundet ved at sidde og kigge samtlige akvarie tråde igennem stort set og dernæst taget kontakt til folk, (og fået svar på måske halvdelen af mine henvendelser) der har dog også været et par angivninger i nogle tråde som jeg dernæst har fulgt op på, og det gør da mit arbejde en del nemmereKillioten skrev:plejer folk selv at melde sig, eller bliver man angivet
Helt enig, absolut et af de flotteste akvarie jeg har set i den størrelsemipe skrev:Jeg vil gerne foreslå AndersGS
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=91&t=20616
Syntes det er et meget flot lille akvarie, som drives meget simpelt.