Til dem der ikke lige har set det ville jeg gerne give min thumps up til denne forhandler med hans udvalg og priser. Hvis der er nogen der evt planlægger at købe noget ind snart ville jeg foretage en bestilling snarest da det bliver ikke billigere! efter at havde tjekket alle andres priser igennem vil jeg nok være enig i at udvalget og priserne overgår alle de andre forhandlere! Tjek nedenstående link http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=13&t=18998
Det virker helt vildt det der.. kan du ikke bruge hans tråde istedet for at starte en ny hver gang ?
>
0
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
der er vel IP Logging på dette forum ? samt evt. IP BAN
>
0
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Sorry sorry. Jeg ville bare have at folk kunne se at der var et godt tilbud kørende for akvarister. Og nej jeg kender ikke forhandleren. Men jeg trækker mig bare tilbage!
Jens lyn..
Der er også helt iorden at hjælpe folk.
Men det er anden gang jeg har set at moby poster, også poster du lige efter. Hvis folk står og mangler fisk eller tanker om at handle lidt, så skal de nok se hans posts..
Jeg bruger selv "Se nye indlæg" så der kommer de jo frem..
>
0
9 ud af 15 indlæg er overordentlig positive omtaler af Moby. Jeg vil ikke udtale mig om hvorvidt det er oprigtigt eller snyd, men er overbevist om at få akvarister på SF har en hitratio på højde med denne...
>
0
Venlig hilsen Vænge
Tidligere akvarier: 58L startet d. 26.03.08 -> 54L + 37L startet d. 04.06.08 -> 192 liters i maj 2009.
Nuværende akvarie: 250 liter med sump fra DecOcean.
Beklager at tråden er udviklet til dette. Jo jeg har fået noget ekstra service af Moby at jeg ville få leveret min sendning til hjem til mig selv da det er en meget dyr sendning med sjældne fisk jeg har bestilt. Han ville levere dem samme nat sendingen kommer hjem, selvom det er stor omvej for ham og han har kørt fra Holland hertil og til gengæld af hans service har jeg nok skamrost ham for meget. Beklager og håber at tråden kan lukkes da jeg ikke ønskede negativ omtale om ham tværtimod.
Hvis man tager ud fra listerne der bliver sendt ud samt hvad div forhandlere lover at kunne skaffe, ja så ser det super godt ud, men mange i saltvandshobbyen ved (af erfaring) også at man skal vente og se hvad der kommer hjem før man begynder at rose for meget
jens lyn skrev:Beklager at tråden er udviklet til dette. Jo jeg har fået noget ekstra service af Moby at jeg ville få leveret min sendning til hjem til mig selv da det er en meget dyr sendning med sjældne fisk jeg har bestilt. Han ville levere dem samme nat sendingen kommer hjem, selvom det er stor omvej for ham og han har kørt fra Holland hertil og til gengæld af hans service har jeg nok skamrost ham for meget. Beklager og håber at tråden kan lukkes da jeg ikke ønskede negativ omtale om ham tværtimod.
Hmmm...hvorvidt det her er et utrolig klodset forsøg på salg af moby, eller om det ikke er snyd, vil så hen i det uvisse uanset hvad du skriver fra nu af... ihvertfald har dine indlæg en modsat rettet virkning fra nu af, når det gælder omtale af ovennævnte forhandler...
jens lyn skrev:Beklager at tråden er udviklet til dette. Jo jeg har fået noget ekstra service af Moby at jeg ville få leveret min sendning til hjem til mig selv da det er en meget dyr sendning med sjældne fisk jeg har bestilt. Han ville levere dem samme nat sendingen kommer hjem, selvom det er stor omvej for ham og han har kørt fra Holland hertil og til gengæld af hans service har jeg nok skamrost ham for meget. Beklager og håber at tråden kan lukkes da jeg ikke ønskede negativ omtale om ham tværtimod.
Er det en stor omvej at køre via Roskilde til Glostrup??
Er det en stor omvej at køre via Roskilde til Glostrup??
Hvad er det da du har bestilt??
Ja det er jo en omvej hvis man har kørt så meget og kører mere nord på end planlagt.
jeg har bestilt for ca 12000 kr fisk og koraller
herunder bla en gemmatum eller rostratum
frogfish original
xanthurus
sohal
samt en sjælden men dyr gylte
jens lyn, pas nu på med ikke at belaste dit akvarie for meget på en gang, det ender bare i den store fiskedød mm. En tilsætning af så mange fisk på en gang kan have store negative virkninger på balancen i dit system.
hvad skal du give for Gemmatum og rostratum?
tvivler på han kan skaffe gemmatum jeg har aldrig set den nogle steder i handlen. og hvis den endelig kommer hos en grossist er det nok kun deres største kunder der for lov til at købe den og ikke en lille forhandler som moby. men lad os nu se om jeg tager fejl.
sidst jeg havde en balje lå jeg med bestilling hos både thomas og dværgen i over et år for at få fat i en gemmatum, hvis de den gang kunne skaffe den kosede den 6000 kr. og de kunne ikke få fat i den.
StarF skrev:er spændene hvor mange der får Sohal´s der er jo vist en del ude efter dem.
Ja rigtig spændene, så vidt jeg ved står jeg som nummer 2 til at få en naso
jaja.. nogle er jo heldige... skal du ik ha en sohal ?
Jo det er også noget sludder jeg fik skrevet, det er en sohal jeg skulle stå som nr 2 til at få har endda bestilt 2 for at være sikker
ku heller ikke lige forstå at en naso sku være "svær" at få fat i
Nææ, tror jeg skrev naso, for sad lige og kiggede på min nyindkøbte naso lige som jeg skrev indlæget.
Men det er nu ikke for at jeg skal ha 2 i akvariet, det er bare for at forstørre chancen for at få en levende i akvariet. Overlever begge bliver den ene sat til salg igen.
Men ja, lad os nu se hvad der kommer af det, men håber godt nok der kommer en sohal, da min bestilling kun er baseret på at den kommer
Men på den anden side, hvis de nu har åbnet for rødehavet, går der ikke andet end ½ år, så har alle forhandlere sohal
men øv mindre chance for jeg får en så.. med mindre det er mig der er lovet første adgang til dem.. Hmmmm
største bekymring er ifølge deres stock list, så er der kun 1 i størelse 3 og 9 i størelse 4.. størelse 4 er vel næsten fuld voksen?
Haha, så kom jyderne ind i tråden. Hvis i lægger mærke til det er der ikke en eneste jyde der kommentere denne opreklamering
Men der er vel heller ikke noget galt i at få et godt tilbud en gang for meget end for lidt, det skal ihvertfald ikke skræmme mig væk
HA HA i er fandme god underholdning!! Jeg aner ikke om ham forhandler fætteren er god eller dårlig, men sjovt er det nu at læse folks meget bestemte meninger