Dato for den nye Aquatronica computer?
- Anette
- Dragefisk
- Reactions: 0
- 17
- Postnummer: 8700 Horsens
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Horsens
Re: Dato for den nye Aquatronica computer?
Håber det er iorden jeg lige spørger om en enkelt ting i din tråd Jonas
Det lyder spændende at der komme en ny, men er der nogle der har et link til denne, eller ved hvor forskellene fra den "gamle" til denne ligger? En software opdatering, eller andre prober eller...?

Det lyder spændende at der komme en ny, men er der nogle der har et link til denne, eller ved hvor forskellene fra den "gamle" til denne ligger? En software opdatering, eller andre prober eller...?
Mvh Anette og Kristoffer
- herzberg
- Rev haj
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
ved ikke hvornår. Mht forskellen, så er der ingen. Det er rent kosmetisk.
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
-
Herzberg, passer ikke helt, der kommer mulighed for dimbar lys, dimbar pumpestyring, der er tale om flere moduler og prober, blandt andet calcium mm.
Controller designet har fået et løft, og nyt bedre ophæng.
hvad jeg har hørt kommer den i løbet af august/september.
- herzberg
- Rev haj
- 20
Jo, for de nye ting kan også bruges med den gamle i og med, at tingene tilsluttes strømskinnen og ikke selve controllerenPetsupply.dk skrev:Herzberg, passer ikke helt, der kommer mulighed for dimbar lys, dimbar pumpestyring, der er tale om flere moduler og prober, blandt andet calcium mm.

Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
- Carsten
- Rev haj
- Reactions: 10
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Så skal softwaren vel opdateres? Det er jo ikke så sandsynligt at Aquatronicaen har f.eks Ca lagt ind, da det jo ikke har været aktuel tidligere. Eller ligger alt hvad der skal bruges i selve den "dongle" som man tilslutter?
- herzberg
- Rev haj
- 20
De opdaterer deres software hele tiden... Jeg har haft min igang siden september 2007 og jeg har softwareopdateret 3 gange tror jeg, hvor der hver gang er kommet nye funktioner. Softwaren ligger i controlleren.
- sejeulki
- Dragefisk
- 17
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Geografisk sted: Aalborg
Anette du kan læse om den på deres side - der er også billeder: http://www.aquatronica.it/products-1/co ... its/acq001
-
- Rev haj
- 17
- Geografisk sted: middelfart
[quote="herzberg"][quote="Petsupply.dk"]Herzberg, passer ikke helt, der kommer mulighed for dimbar lys, dimbar pumpestyring, der er tale om flere moduler og prober, blandt andet calcium mm.
Jeg syntes ikke at kunne finde noget på deres hjemme side der fortæller noget om de nye funktioner du nævner. Syntes kun at kunne se at der er tale om nyt design til controlleren og interface. Så man kan have den stående fremme og den ser lidt pæn ud
Hvor har du de informationer fra at den kan måle calcium og mm
Mvh Thue
Jeg syntes ikke at kunne finde noget på deres hjemme side der fortæller noget om de nye funktioner du nævner. Syntes kun at kunne se at der er tale om nyt design til controlleren og interface. Så man kan have den stående fremme og den ser lidt pæn ud

Mvh Thue
- sejeulki
- Dragefisk
- 17
Mener dette er blevet diskuterret i en anden tråd. Der var også noget med at der ville komme nye prober (muligvis en der kunne måle nitrat), hvilket jo ville være ret fancy. Tilbage til mit spørgsmål er der nogen der ved, hvornår den kommer? Syntes nemlig jeg tit ser den nuværende model på tilbud...
-
- Rev haj
- 17
- Geografisk sted: middelfart
Du må undskylde jeg tog din tråd ud på et sidespor. Snakkede med decocean forleden og han sagde ca en md eller det samme som joakim siger august -september. Han sagde også at de ikke kunne sige nogen nøjagtig dato nede ved aquatronica for hvornår den kom ud
Mvh Thue
Mvh Thue
- sejeulki
- Dragefisk
- 17
cool nu kører jeg så selv tråden i en anden retning...-Hvad kommer den til at koste?? Sikkert ingen der ved, men der sker vel aldrig noget ved at spørge.
- herzberg
- Rev haj
- 20
Jeg fik et svar fra aquatronica. Der kommer desværre ingen nye typer prober, men der kommer nogle forbedrede udgaver af de nuværende.