nyt akvarie
-
- Copepod
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9000 Aalborg
nyt akvarie
Hvor køber man akvarie på specialmål billigst helst jylland
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5700 Svendborg
Re: nyt akvarie
Ved at Tropeakvarier kan lave det. Billigt tror jeg dog ikke, det bliver. Specialmål er, som du nok ved, dyrer end standart. Hvor stort et akvarie skal det være (mål)?
Mvh Mads
-
- Copepod
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9000 Aalborg
85 x 65 x 55 med overløb og tre huller
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5700 Svendborg
Prøv at hør ham ad ved Tropeakvarier, hvad det kan koste. Ellers kan du selv købe glasset og fuge det. Bare husk at få boret hullerne til tankgennemføringen inden det fuges, eller få en glarmester til at hjælpe med det. Du kan nok nogenlunde på akvarieudstyrs hjemmeside komme frem til en cirkapris på akvariet. Ved ikke om Klaus er billigere, men man kan da håbe.
Du kan da lige få link til hans hjemmeside
http://www.tropeakvarier.dk
Kender ikke umiddelbart til andre firmaer i Jylland, der kan hjælpe dig, medmindre du vil have alukanter på (Akvastabil).
Du kan da lige få link til hans hjemmeside
http://www.tropeakvarier.dk
Kender ikke umiddelbart til andre firmaer i Jylland, der kan hjælpe dig, medmindre du vil have alukanter på (Akvastabil).
Mvh Mads
-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
- Saltvand siden?: 2006
Ring til Claus ved tropeakvarier, han kan give dig en præcis pris hurtigt - han sætter bare målene ind i deres regneark.
Nok det billigste sted at handle - og super kvalitet. Gav selv < 2000 kr for et standard 325 med overløb, huller, saltlister osv.
Mit 800 L på special mål var lidt dyrere, host...
Nok det billigste sted at handle - og super kvalitet. Gav selv < 2000 kr for et standard 325 med overløb, huller, saltlister osv.
Mit 800 L på special mål var lidt dyrere, host...
SPS : Stability provides succes
- Mikke
- Klovnfisk
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8900 Randers
- Geografisk sted: Randers/Jylland
Spørg thomas hos klovnefisken, han kan give dig en kanon pris!
- Stefan
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Saltvand siden?: 2007
- Kontakt:
Syntes nu absolut ikke det er "kanon" priser de kører med der. Jeg slap over 900 slag for sump med målene 45*35*30 (47L) - med en alm. skilleplade og en bobbelfælde. Ingen fancy tykt glas eller noget - helt standard. Tabte også næsten underkæben, da jeg fik prisen.Mikke skrev:Spørg thomas hos klovnefisken, han kan give dig en kanon pris!
- Holst
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6800 Varde
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Varde
Spørg din lokale glarmester ?
Ihvertfald hvis vi snakker sump, tager ham ikk mange minutter. og mon ikk man kan finde en god pris..
En mulighed.
Ihvertfald hvis vi snakker sump, tager ham ikk mange minutter. og mon ikk man kan finde en god pris..
En mulighed.
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.