Leveringer fra AquaTerraShop.de..

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Knut-Arne Berg
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions: 0
17
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 1999

Leveringer fra AquaTerraShop.de..

Indlæg af Knut-Arne Berg »

Hei saltvannsvenner i sør :beer:

Noen her som hvet om folkene på http://www.aquaTerraShop.de har tatt sommerferie/juleferie,alt på en gang, for tiden?
Noen som har fått varer derfra i det siste?
Spør dere bare fordi jeg har inne to uavhengige bestillinger derfra nu..,og disse ble bestilt i midten av juni mnd..,med ett par dagers mellomrom..
Ser den ene en stund nu er merket med "OFFEN",og den andre med "IN BEARBEITUNG".
Slik har de stått ett par uker nu :BA ..,og ett par av de varene jeg har inne til bestilling der,og venter på,MÅ jeg snarest ha her nu..(krise)..
Har hatt ett par bestillinger inne hos de tidligere,og har da alltid fått varene mine levert innen en uke fra de,og derfor har jeg bestilt varer derfra nu,siden jeg har inntrykk av at de tidligere har sendt varene en dag,etter at de har mottatt betalingen fra meg(bra!!!)
Derfor synest jeg det er så merkeligt at alt nu stopper opp,i forbindelse med bestillinger fra de.. :rolleyes:
Er ikke så flink i Engelsk,og Tysk skjønner jeg absolutt ingenting av,så hjelper nok ikke for meg å ta kontakt med de ,tror jeg..
Lurer derfor bare på om det er noen av dere,som har registrert noen unormale forsinkelser i forbindelse med levering fra de,nu i det siste.. :rolleyes:
På forrhånd takk for tilbakemeldinger :pray:
Knut-Arne..
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions: 2
21
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: Leveringer fra AquaTerraShop.de..

Indlæg af Brian »

Lyder ikke godt !

Jeg ville prøve at ringe - surt men det plejer altså at gøre mere end mails. Mon ikke der er en eller anden som taler engelsk ?
Mvh
Brian

[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)[/center]
Knut-Arne Berg
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions: 0
17
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 1999

Re: Leveringer fra AquaTerraShop.de..

Indlæg af Knut-Arne Berg »

Får håpe de ikke praktiserer en fellesferie der på denne nettbutikken da :BA
Har som sagt handlet fra de to ganger før,og har egentlig hvert meget fornøyd med servicen derfra sålangt..
Bra utvalg,og har faktiskt noen ting der,som jeg ikke har sett i butikker her hjemme ja...
Anyway..alltid litt kjipt å vente på noen ting man trenger omgående,når alt er godt smertefritt med hensyn til levering der fra før :rolleyes:
Tenkte kansje det var noen av dere,som nettopp hadde fått noe tilsendt derfra nyligt,eller visste om de har ferielukket i denne Tyske Butikken..
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"