Hej
jeg ville høre om der er andre som bruger iks og xp jeg syntes ikke at kunne få det til at virke,jeg kan kun gå ind og lave om på set punkterne og ikke se de forskællige værdiger
Mvh Lars
IKS OG XP
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: IKS OG XP
buddy skrev:Hej
jeg ville høre om der er andre som bruger iks og xp jeg syntes ikke at kunne få det til at virke,jeg kan kun gå ind og lave om på set punkterne og ikke se de forskællige værdiger
Mvh Lars
Det skal du ikke være ked af. Der er heller ingen andre der kan få det program til at virke. Og det er lige præcist et af de steder IKS virkeligt har sovet i timen.
Programmet har heller ikke virket hverken med 95 eller 2000
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 3230 Græsted
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Nordsjælland
[quote="Carsten"][quote="buddy"]Hej
Mvh Lars[/quote]
Det skal du ikke være ked af. Der er heller ingen andre der kan få det program til at virke. Og det er lige præcist et af de steder IKS virkeligt har sovet i timen.
Programmet har heller ikke virket hverken med 95 eller 2000[/quote]
min iks virked fint på xp (har den ikke mere)
Mvh Lars[/quote]
Programmet har heller ikke virket hverken med 95 eller 2000[/quote]
min iks virked fint på xp (har den ikke mere)
- røntved
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9320 Hjallerup
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
- Kontakt:
Der er et lille gratisprogram der er godt. Kan ikke huske hvad det hedder mener det er noget med "star" Jeg brugte det i en del år mens vi ventede på xp skulle kunne bruges. Må indrømme at jeg ikke har brugt det i et par år. Skal lige finde kassen med den rigtige cd, så jeg kan se navnet
http://www.mittlapp.dk
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."