problemer med Tunze Nanostream

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
Jerslev
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 6950

problemer med Tunze Nanostream

Indlæg af Jerslev »

Vågnede pludselig i nat til en forfærdelig skralden fra akvariet - det står i soveværelset.
Panik, en ca halv år gammel Tunze nanostream 6055 ( den største) skralder ad H.T.

Jeg afkalker den, men uden hørbar effekt. Andre der har haft lignende erfaringer - synes egentlig ikke kvaliteten virker specielt god:

Håber Korallen vil bytte den under garantien - det er jo en dyr fætter/alternativt: Nogle der kender til et fif??

jerslev
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
Brugeravatar
Dezon
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Herning

Re: problemer med Tunze Nanostream

Indlæg af Dezon »

jeg har oplevet et samme med tunze, jeg skiftede den der propel inde i den og så virkede det. Men min sunsun som er ældre køre fint, efter min mening får man ikke så meget kval. med tunze blot et navm
Jerslev
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Geografisk sted: 6950

Indlæg af Jerslev »

Hvor køber jeg ekstra propeller?
Ellers enig i din karakteristik af produktet

Jerslev
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
Brugeravatar
herzberg
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Geografisk sted: 2640 Hedehusene

Indlæg af herzberg »

der er 2 års garanti på tunze produkter, så kontakt evt tunze direkte. Det har jeg altid gjort og de har aldrig givet problemer.
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
Brugeravatar
Dezon
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Dezon »

jeg kontaktede bare ham som jeg havde købt den af en i UK og han sendte mig så en ny. Men når man tænker på hvad en tunze koster i forehold til sunsun eller hvilket som helst andet så skal dent squ også virke. men nu køre jeg med sunsun i stedet for og bruger min tunze i min blandings spand i kælderen så er den hvor den høre til :p
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"