Hehe, tog ind til byen for at købe lidt snegle og eremitkrebs, det blev til lidt bundlevende snegle og 2 calsinus elegance. Da jeg kom hjem og skulle til at afklimatisere, kunne jeg høre at der var vild kamp i eremit posen. Efter lidt tid havde det lykkes den ene krebs, at få den anden ud af dens hus og var igang med at bosætte sig i den. Jeg skynde mig at få puttede 2 passende snegle huse ned i posen og eremitkrebsen stoppede med det samme, for at gå igang med en af de nyankommene huse. Den anden krebs uden hus, kravlede tilbage og alt endte lykkeligt, forhåbeligt bliver det ved med det! Krydser finger for, at det ikke bliver mine snegle næste gang. Har forsynet akvariet med en del tomme huse, håber det kan stille deres flytte lyst lidt.
Den ser nu også meget glad ud for dens nye hus, hehe.
Hilsen mickey
Eremit historie
- Per A
- Rev haj
- Reactions: 0
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hvidovre
Re: Eremit historie
De er nogle banditter, men hører jo til, ligesom en klovnfisk!
Hilsen Per
Følgende sælges:
diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
Følgende sælges:
diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
-
- Dværg kejser
- Reactions: 0
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Eremit historie
Ja, jeg ved godt de er ret hårdføre, men vil heller være på den sikre side, så de fik ca 1 time. Der var jo heller ikke nogen kamp efter jeg smed et par tomme huse der ned.
De har heldigvis ikke gået på mine snegle i nu, så godt nok den store eremit sidde oven på en af mine turbo snegle igår aftes, men idag kan jeg se, at den bare har renses dens hus. Så det er jo godt nok.
De har heldigvis ikke gået på mine snegle i nu, så godt nok den store eremit sidde oven på en af mine turbo snegle igår aftes, men idag kan jeg se, at den bare har renses dens hus. Så det er jo godt nok.