Fiskefælde på 5min.
- kromann60
- Rev hummer
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4300 Holbæk
- Geografisk sted: Holbæk
Fiskefælde på 5min.
Søren Kromann
- bio
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7323 Give
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Givskud
- Kontakt:
Re: Fiskefælde på 5min.
Det er en ganske fin fælde, og princippet virker...! Jeg har de sidste par dage fanget: En stor rød hummer (flere gange), en lille koran kejser (flere gange), en lille picasso aftrækker (flere gange), en lilla rev hummer og en kardinal fisk i en lignende fælde, men bare ikke de to damsler jeg gerne ville 

Mvh Lasse
Biolog, Nordic Reef
Biolog, Nordic Reef
- wicki
- Søstjerne
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: IKAST
Re: Fiskefælde på 5min.
Jeg bruger også denne fælde, sidder så ved siden af, og har en fiske snøre bundet omkring flasken der ligger på bunden. der er artemia i flasken.
For at vække interessen kan jeg så lige trække i snoren og indholdet hvirler rundt i flasken, og når den forkerte fisk er på vej i fælden kan jeg også lige trække i snoren og den svømmer væk igen - det virker, har på godt en time fanget to af de fire damsler der skal op pga. pincetten
For at vække interessen kan jeg så lige trække i snoren og indholdet hvirler rundt i flasken, og når den forkerte fisk er på vej i fælden kan jeg også lige trække i snoren og den svømmer væk igen - det virker, har på godt en time fanget to af de fire damsler der skal op pga. pincetten