Grus til reaktor

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
AvApsi
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
19
Postnummer: Ikke angivet

Grus til reaktor

Indlæg af AvApsi »

Hej Gutter,

Jeg skal snart have smidt nyt calcium grus i min reaktor, jeg vil lige høre jer som har reaktor om i har nogle gode erfaringer med nogle mærker frem for andre osv. Det medie jeg har haft i er aquamedic's og jeg kan ikke rigtigt klage da det har virket fint, men på samme tid kan jeg heller ikke sammnligne med noget da jeg aldrig har haft andet i. Jeg bruger på samme tid Grotechs magnesium og det er jeg super tilfreds med.

Min aquamedic 1000 har kørt i 2 år uden problemer, men nu trænger det til at blive skiftet og da akvarieudstyr ikke har mit gamle 'mærke' på lager vil jeg lige høre jer.
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
21
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Jeg har kun brugt Rowa mediet som er helt kanon og virkelig sparker saft ud i baljen, men om det udelukkende kan bruges i Deltecs reaktorer ved jeg ikke lige ?
Mvh
Brian

[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)[/center]
Stubbe
Reactions:

Indlæg af Stubbe »

Hej Brian hvis det er den der heder Rowalith C kan den bruges til Deltec reaktorer også
Stubbe
Reactions:

Indlæg af Stubbe »

Buhh.. jeg er træt.. glem hvad jeg skrev.....
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"