Den anden ved jeg ikke, men jeg ved den bliver kæmpe stor og spiser alt hvad den kan gabe over... Men den er super flot - så den selv inde hos Klovnen i dag
Venlig hilsen Vænge
Tidligere akvarier: 58L startet d. 26.03.08 -> 54L + 37L startet d. 04.06.08 -> 192 liters i maj 2009.
Nuværende akvarie: 250 liter med sump fra DecOcean.
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Jeg var også lige en smut tur fordi Klovnfisken i morges. der er sku så dejligt fredeligt at gå rund alene og kigge på koraller og fisk. og så få en lille snak med thomas.
jeg købte den meget flotte sten koral på den anden sidste billede. er meget spændt på at se hvilke farver den får frem. er der nogen som kender navnet på den. købte også 10 små cromis.
kromann60 skrev:Jeg var også lige en smut tur fordi Klovnfisken i morges. der er sku så dejligt fredeligt at gå rund alene og kigge på koraller og fisk. og så få en lille snak med thomas.
jeg købte den meget flotte sten koral på den anden sidste billede. er meget spændt på at se hvilke farver den får frem. er der nogen som kender navnet på den. købte også 10 små cromis.
Hmm. Hvornår var du derinde?? Jeg kiggede nemlig efter lige den, men synes ikke at kunne finde den.
Hvad var prisen for den?
var i klovnfisken før åbningstid. ca 9.30. snakkede med thomas og det var en "Oxypora". pga. lidt hjælp med nogle kunder i butikken fik jeg korallen til 400.- den var vildtfaget og super flot og stor. det er ikke en koral man ser hver dag....
Fine billeder.
Er der nogen der kan fortælle mig hvad den koral på billede 23 hedder og hvordan den skal passes.
Mener jeg har en, og den ser da også ud til at trives men den vokser ikke særligt meget hvis ovehovedet. har den placeret ca 20 cm under overflade og med 2x250 w.