Gul kirurg med brune pletter.

Forum for snak omkring sygdom i akvariet.
Besvar
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Gul kirurg med brune pletter.

Indlæg af Jones »

Har en gul kirurg, som her til morgen var blevet meget dvask. Den har gemt sig hele dagen, og har lige opdaget at den har to brune pletter på kroppen. Hvad kan det skyldes? Mine Min blå palet fejler intet, så har svært ved at tro at det er vandet? eller??
o_O
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Gul kirurg med brune pletter.

Indlæg af Carsten »

Er det små pletter der sidder uden på huden, eller er det huden der danner 2 brune pletter.
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Jones »

Ved det faktisk ikke helt? Men har til morgen kan jeg se at de næsten er væk, og fisken svømmer igen rundt som den plejer. :biggrin:
o_O
Brugeravatar
Mikke
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
18
Postnummer: 8900 Randers
Geografisk sted: Randers/Jylland

Indlæg af Mikke »

Jones skrev:Har en gul kirurg, som her til morgen var blevet meget dvask. Den har gemt sig hele dagen, og har lige opdaget at den har to brune pletter på kroppen. Hvad kan det skyldes? Mine Min blå palet fejler intet, så har svært ved at tro at det er vandet? eller??

Det kan faktisk være noget som kaldes black ICH. Men det er sjældent det forekommer, og det er kun kobber baseret medicin som kan udslette det. Hvis den får det igen, og det er flere prikker, er det stor sandsynlighed at det er black ICH. HVIS DET NU ER! SET LIGE IND ET BILLEDE!
Besvar

Tilbage til "Sygdom"