Han-stik

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
Claus
Foxface
Foxface
Reactions:
21
Postnummer: 8370 Hadsten

Han-stik

Indlæg af Claus »

Endnu en forespørgsel til el-folket derude :wink:

Et par af mine pumper o.l. har fået forkortet ledningen af den ene eller anden årsag, og derefter er der monteret ét af de hér billige hvide han-stik på den. Mit problem er nu, at på de forskellige stikdåser fra bl.a. IKS og Deltec, der passer disse han-stik ikke i.
Der er nogle plastikkanter på hvert enkelt hunstik i stikdåsen, sådan at det kun er en eller 2 specielle type hanstik der passer deri.

Lidt tricky at beskrive. Hvis det ikke er forståeligt, så må jeg prøve at bakke det op med nogle billeder.

Efterlysningen går ud på at finde en type hanstik, som kan gå i IKS-stikdåserne, samtidig med at den er lige til at skille ad og sætte på en hvilken som helst ledning.

Det må sgu da findes... :lol: Jeg kan da ikke være den eneste med det problem.
Så kom frisk med forslag (og links)
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
21
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Det er Schuko stik, tysk standard, som man også har tilladt i Dk - ondsvagt da de ikke har jordben som de danske stik, hvilket betyder at når du køber nyt køleskab får det ikke jordforbindelse....

Men du kan købe de stik over alt og så er det bare at skifte det - det er yderst nemt !
Mvh
Brian

[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)[/center]
Claus
Foxface
Foxface
Reactions:
21
Postnummer: 8370 Hadsten

Indlæg af Claus »

Takker.
Jeg har fundet nogle forskellige alternativer på denne side:
http://www.discoworld.dk/shop/default.p ... =1&sort=2d
Lige til orientering for andre med samme problem. ;-)
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"