VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
Kim´s Red sea max
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 4700 Næstved
- Geografisk sted: Næstved
Kim´s Red sea max
for ca en mdr siden købte jeg et brugt red sea max. Der var sten og vand med til det og enda en lille fisk. det har nu stået siden til igår fredag den 2 maj og bare kørt, men kom endelig til kbh og fik købt nogle sten som jeg syntes er bedre end dem der var med. her er resultatet, og vil gerne høre jeres mening.
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
Re: Kim´s Red sea max
nej skiftede ikke dem alle. fisken er der stadig den er ikke lige til at slå ihjel tror jeg, jeg skal af med den på et tidspunkt så vis den står af er det bare aveligt...
jeg har også nohle ekstra sten liggende i en bedrooler (med vand og cirkulation) som jeg nok skal have lidt i af.
Der kom lidt alger da jeg havde hentet akvariet og genfyldte det med 40 litter ca og det er dam der stadig er på bagvægen, men er det noget jeg skal fjerne eller bare lade side???
jeg har også nohle ekstra sten liggende i en bedrooler (med vand og cirkulation) som jeg nok skal have lidt i af.
Der kom lidt alger da jeg havde hentet akvariet og genfyldte det med 40 litter ca og det er dam der stadig er på bagvægen, men er det noget jeg skal fjerne eller bare lade side???
- exzos
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8900 Randers
- Saltvand siden?: 2007
Din vandstand er for høj. Derfor får du en film på overfladen af vandet og det skygger for noget af lyset..
Sænk vandstanden så overflade vandet + filmen vil løbe ned i dit overløb, så har du et meget pænere akvarie
Sænk vandstanden så overflade vandet + filmen vil løbe ned i dit overløb, så har du et meget pænere akvarie
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
det gør jeg.Tak