Jeg går og spekuler meget disse dage, på når tiden kommer til jeg skal ud og købe levende sten..
jeg har mig et 530 Liters akvarie som måler 160L*60B*55H med 140 Liters sump.. sumpen kommer til at indeholde caulerpa alger i en levende sandbund.. men som jeg ser det, er det ikke lige nemt at få stenene "brugte" så har tænkt på om jeg bare skal tage til en forhandler, og købe hele baduljen på engang.. altså bare smide de 7000 for 100 KG sten eller hvad havde i gjort ?
Levende sten..
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Ja tålmodigheden kan jo bringe disse dyre indkøb 
Men du kan helt sikkert også få 100 Kg til en fair pris hos en forhandler, måske helt ned til 40-50 pr kg - og så skal du kun køre et sted hen og din balje bliver fuldt besat på en gang

Men du kan helt sikkert også få 100 Kg til en fair pris hos en forhandler, måske helt ned til 40-50 pr kg - og så skal du kun køre et sted hen og din balje bliver fuldt besat på en gang

Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

hvis du skrev noget glenn, så nåede jeg ikke at se din besked.. det var mig der ringede tidligere i dag..
jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal gøre det.. jeg kunne også købe halvdelen, men det bliver stenene jo ikke mere billige af..
for det er en hel månedsløn for en studerende der ryger på sådan et indkøb
jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal gøre det.. jeg kunne også købe halvdelen, men det bliver stenene jo ikke mere billige af..
for det er en hel månedsløn for en studerende der ryger på sådan et indkøb