Jeg ved ikke om de æder Cyano og det er ikke derfor jeg køber dem men de er kanone i ens sand og i det hele taget nogle gode gnaskere af alverdens møg.
Er der andre som kunne bruge ? For så kunne vi jo måske få en god pris hvis vi tager en ordentlig stak hjem.
De vil lande mellem Horsens og Vejle og skal afhentes der - er vi nok er der sikkert en som kan lave en mellem station på fyn - sjælland og så videre
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Måske et dumt spørgsmål.. Men er det ikke bare standard Cerith snegle? Jeg har aldrig købt nogle, men har rigtig mange af dem og de yngler helt sikkert også - For jeg har dem i alle mulige størrelser, fra 2-3mm op til 2-3cm. Jeg ser dem dog kun efter lyset er slukket om aftenen.
Har skrevet flere gange til den webshop men intet svar - meget underligt så det bliver desværre nok ikke til noget
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Utroligt når man har en webbutik man ikke svarer! I det mindste burde der være et auto reply der fortæller en om evt forsinkelser, eller hvad det nu kan være
Hvis de ender med at komme, så er jeg med på at vi samler et indløb til Århus
VH Brian Thyme 120 liter. Ikke så mange digidarer, kun en masse bøvl viewtopic.php?t=10961
Jeg har kun mailet til shoppen, men det burde vel også virke.
Måske en anden skal prøve bare for sjov skyld ?