Har en han der er lige ved spytte ud..

Hvis de går frit i akvariet skal de nok selv finde noget at spise.kromann60 skrev:Husk at fodre inden 2 dage. ellers plejer de at krasse af. altså ynglet
Kommer han så hen når duThomasRødovre skrev:Jeg fodre altid med mit net, så alle fiskene kommer helt hen til nettet så snart det nærmer sig vandet, så det blir ikke noget problem at fange hannen..
Tænkte på om man kunne tage et fx 19l akvarie og stille ved siden af sumpen og så forbinde de to og så have ynglen deri, ville det kunne lade sig gøre??
Hvordan vil du sikre at der er samme flow frem og tilbage fra sumpen?ThomasRødovre skrev:Jeg fodre altid med mit net, så alle fiskene kommer helt hen til nettet så snart det nærmer sig vandet, så det blir ikke noget problem at fange hannen..
Tænkte på om man kunne tage et fx 19l akvarie og stille ved siden af sumpen og så forbinde de to og så have ynglen deri, ville det kunne lade sig gøre??
det var en af de ting jeg håbede at der var en der havde en god løsning på..Hvordan vil du sikre at der er samme flow frem og tilbage fra sumpen?
Kunne man ikke bare have en lille pumpe i sumpen som pumper vand over i yngel-akvariet og så bruge passivt flow tilbage i sumpen (ligesom mellem hoved-akvariet og sumpen)?ThomasRødovre skrev:det var en af de ting jeg håbede at der var en der havde en god løsning på..Hvordan vil du sikre at der er samme flow frem og tilbage fra sumpen?