Må indrømme det også er ekstremt sjældent autologin fejler på de maskiner jeg bruger:
PowerBook (OS.X 10.4.x) - Safari/Firefox.
Macbook Air (10.5.x) - Safari/Firefox
HP Windows XP - Firefox
Mht til link direkte til "newpost", så kan du jo bare selv lave det? Jeg lavet mit link til saltvandsforum så de viser newpost siden...
Forsiden ser jeg stort set aldrig, hehe..
/henrik
P.s. Mhh måske virker autologin bedre når man ikke går via forsiden?
På min maskinge vista internet explore virkker auto login ikke og prøver man at logge ind via foresiden for man en besked at du er logget ind og den går så tilbage til forsiden hvor man så kan logge ind igen så forsiden ser jeg heller aldrig da den er noget lort.
Skal jeg logge ind skal jeg gøre det i forumet det virkker fint dog uden auto login.
Så det ville være rat hvis man bliver sendt til sidste nye indlæg med det samme.
Vista er noget pjat - Men hvad pokker det var XP også de første PAR år - I dag er XP da nogenlunde stabil...
Er lige landet herhjemme og er stadig logget ind, selvom maskinen har været lukket og jeg kun har været på fra arbejde..
Der ER en fejl ved systemet men har modtaget den nye opdatering og er ved at sætte mig ind i dette - så snart !
Men har en datter med skoldkopper og en søn på 4 uger, og andre ting også, så jeg ville ønske jeg kunne trylle lidt timer frem til lige dette
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]