klovne i skiveanemone?
klovne i skiveanemone?
Ja der sker jo lidt underlige ting i midt akvarie, og denne gang har mine 2 klovne valgt at flytte ind i min enorme Discoma skiveanemone. Og det ser ud til de virkelig hygger dig i den, de både sover i den. Og om dagen svømmer de rundt om den og putter sig lidt i den.
Er det normalt de går i skiveanemoner?
Er det normalt de går i skiveanemoner?
- Vedhæftede filer
-
- IMG_0177 (Small).JPG (71.42 KiB) Vist 2752 gange
-
- IMG_0180_2 (Small).JPG (76.4 KiB) Vist 2752 gange
-
- IMG_0181 (Small).JPG (47.68 KiB) Vist 2752 gange
-
- IMG_0182 (Small).JPG (35.9 KiB) Vist 2752 gange
-
- IMG_0184 (Small).JPG (51.79 KiB) Vist 2752 gange
-
- IMG_0185 (Small).JPG (55.21 KiB) Vist 2752 gange
-
- IMG_0191 (Small).JPG (57.69 KiB) Vist 2752 gange
hehe, men køber en anemone til dem når jeg engang finder en flot en, og skal også lige af med de små problemer der er med det inden der kommer mere i. Har tilgengæld solgt/udgiver mine 4 damsler, da jeg gerne vil have et mindre aggrasivt akvarie. Det kan godt ses på min underarm at jeg har en MEGET hidsig jomfruhan hehe 

der er dejligt at se at du er ved at have styr på tingene, og ja gør som carsten siger, det hjælper ikkemeget at finde en anemone der er vansklig eller som ikke passer til formålet, du har været ned ad den bolgade før men er som vi alle kan se kommet op igen, det ser virklig godt ud de jeg ser hos dig, bliv ved sådan. mvh kim jessen
- jthyge
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 8543 Hornslet
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Søby, Hornslet.
- Kontakt:
Prøv at læs den artikkel der ligger under "Seneste filer", der burde du kunne se hvad A. Ocellaris vil bo i.
En H. Chrispa er vist ikke blandt de nemmeste anemoner at holde. Den skulle kræve ekstremt meget lys.
En H. Chrispa er vist ikke blandt de nemmeste anemoner at holde. Den skulle kræve ekstremt meget lys.
Jesper Thygesen - 86 liters Nano
Min Blog om Akvariet!
www.varmkaffe.dk - Blog om hus og have på landet.
Min Blog om Akvariet!
www.varmkaffe.dk - Blog om hus og have på landet.