Flere links i Signaturen ?

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
Brugeravatar
Breuner
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
17
Postnummer: 9000 Aalborg
Geografisk sted: Nordjylland

Flere links i Signaturen ?

Indlæg af Breuner »

Hejsa,

Efter i har forkortet signaturen fra 500 til 250 tegn, er man jo nødsaget til at oprette et medlems akvarie med alle de forskellige oplysninger omkring ens akvarie, så folk nemmere kan hjælpe én når der er problemer og panik. Det er sådan set osse helt fint. :biggrin:

Men nu har jeg så p.t. 2 akvarier kørende, og et tredje bliver startet op indenfor 14 dage, det vil sige jeg har 3 akvarier kørende inden længe, 3 akvarier jeg skal linke til i min signatur. Men jeg har lige forsøgt at linke til mine 2 første akvarier i signaturen, Og fik denne besked:

Dit indlæg indeholder for mange URL'er. Der er sat et maksimum på 1 URL'er. :confused2:

Er det muligt at lave det om, så vi der har flere akvarier kan linke til dem ? :)
Mvh. Breuner.

Fragmenter i stærke farver købes i nærheden af Aalborg :)

190 L Juwel hjørneakvarie - Nedlukning igang.
130 L Red Sea Max - Nedlukning igang.
126 L DIY projekt - Kører.
530 L Helglas - Under konstruktion.
Brugeravatar
-Bagger-
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
19
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 7400 Herning

Re: Flere links i Signaturen ?

Indlæg af -Bagger- »

Så kan folk som absolut gerne vil have link til deres akvarie, lave en tråd om dem.. i stedet for... det er temmelig træls at skulle se 4-5 links, hver gang en person kommentere på et indlæg.. har aldrig helt forstået hvorfor der skal linkes til akvarierne i folk sigantur? Der er jo muligheden WWW hvis man ønsker linke til ét akvarie, og hvis det ikke er nok, kan du jo linke til din egen hjemmeside? links i signatur hører ingen steder hjemme.... efter min mening!
Open mind for a different view..
Brugeravatar
Breuner
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
17

Indlæg af Breuner »

Ja meninger er der heldigvis mange af..
Jeg syntes bare at det er pænt træls at man skal skrive om hele sit setup, hver gang man har et spørgsmål til baljen, fordi det er det første man altid bliver spurgt om hvis ikke man slavisk skriver det.. Og det er forståeligt nok, fordi uden de oplysninger har folk jo meget svært ved at hjælpe, og gennemskue problemerne..

Og dem der så ikke ønsker at se de forskellige links og setup beskrivelser, ja de kan jo bare slå signatur-visningen fra inde i "Brugerkontrolpanel" Så vil alle da være glade.... Efter min mening..!
Mvh. Breuner.

Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

Om man så kunne have 10 link i din signatur, kommer du altid til at skrive om det igen. Fordi folk netop ikke kan begrænse sig, og så slår man simpelthen signaturene fra.
Brugeravatar
Breuner
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
17

Indlæg af Breuner »

Det er meget muligt du har ret Carsten, jeg mener bare at hvis folk istedet for at skrive hele deres livshistorie, forklare hele deres setup, og have bannere kørende med hvor længe deres akvarier kørt, vittigheder, osv, osv, så kunne man istedet skrive:

Mvh. Breuner
RSM: http://www.bla.bla.dk
190 L: http://www.bla.bla.bla.dk

Så kan det vist ikke genere nogen, ikke i mine øjne ihvertfald. :)

Banner problemet kunne evt. løses ved at lave en regl om, at man i signaturen kun kan linke til interne sider på SF.dk, så kan man have de tælle-bannere kørendes på sin egen akvarietråd.

Jeg syntes ihvertfald selv at det er rigtig rart når folk har linket til deres akvarietråd i deres signatur, da jeg rigtig ofte lige klikker ind og kigger når folk spørg om nået, så er det bare meget nemmere at danne sig et overblik, når man kan se nogle billeder, og en ordentlig forklaring af setup'et.

Just my 50 cent.. :y
Mvh. Breuner.

Besvar

Tilbage til "Forum generelt"